RYHMÄLIIKUNTA – YLI 260 TUNTIA JOKA VIIKKO

Ryhmäliikuntatunnit ovat tehokas tapa pysyä kunnossa ja pitää samalla hauskaa hyvän musiikin tahdissa. Kuntosi nousee parhaiten, kun liikut vähintään tunnin ajan kolme kertaa viikossa. Hyvä yhdistelmä on esimerkiksi yksi lihaskuntotunti ja kaksi tuntia aerobista liikuntaa viikossa.

Muista tunnille mukaan hikipyyhe ja juomapullo sekä iloinen mieli!

Kaikki Les Mills™ -tunnit ja uusimmat hitit maailmalta

Väitämme, että meillä on parhaat jumpat Tampereella! GoGo tarjoaa sinulle kaikki Les Mills™ -konseptin ryhmäliikuntatunnit ja uusimmat hitit maailmalta löydät meiltä. Kokeilemalla eri lajeja löydät suosikkisi!

Tutustu ryhmäliikuntatuntien aikatauluihin täällä!

Tulosta itsellesi kesän 2017 lukkarit täältä (pdf).

Ryhmäliikuntatunnit

Ryhmäliikuntatunnit on jaoteltu värien mukaan, jotta löydät helposti tavoitteitasi ja toiveitasi vastaavat tunnit. Henkilökuntamme on aina valmiina auttamaan sinua löytämään juuri sinulle sopivat lajit. Kokeile rohkeasti erilaisia tunteja!

Kaikki tunnit kestävät 55 minuuttia, ellei toisin mainita.

HELPPOA JA HAUSKAA

Helpot ja virkistävät vihreät tunnit sopivat erinomaisesti myös harrastuksen aloittaville.

ASTANGA YOGA Astanga Yoga on kehoa muokkaava fyysinen, energisoiva ja meditatiivinen harjoitus, jonka tärkein elementti on hengitys. Harjoitus yhdistää liikkeen ja jooga-asennot, joilla jokaisella on omat vaikutuksensa

FAMILYFUN Hauskaa yhdessäoloa vanhemmalle ja 3–7-vuotiaalle lapselle. Tunti sisältää temppuratoja, palloleikkejä ja musiikkiliikuntaa. Kesto 45 min.

FITBALL 30 minuuttia kokovartalotreeniä isolla jättipallolla.

GOGO MOMMY Helppoja lihaskuntoliikkeitä vauvan kanssa tai ilman. Sopii odottaville, hiljattain synnyttäneille sekä hiukan isomman vauvan kanssa liikkuville äideille (vauvan ikäsuositus alle 1 vuotta). (GoGo Hermiassa alk. 10.1.2017 ti 10.30-11.30 ja GoGo Parkissa alk. 11.1.2017 ke 10.30-11.30.

Uutuus: GOGO LIKAT  ILMAINEN tunti kaikille Tamperelaisille sisältää monipuolisia lihaskuntoharjoitteita, toiminnallisia liikkuvuusharjoituksia sekä erityisesti niska-, selkä- ja hartia-alueen hyvinvointiin keskittyviä liikkeitä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Apuna harjoittelussa käytetään vastuskuminauhaa, jumppapalloa, käsipainoja sekä pilatesrullaa. Tunti sopii kaikille! Lue lisää »

GOGO BALLET Aikuisbalettia klassisen musiikin tahdissa.

GOGO PILATES Kehittää voimaa ja notkeutta, kiinteyttää vartaloa sekä parantaa ryhtiä, hengittämistä, keskittymiskykyä ja koordinaatiota. Korjaa myös lihasten epätasapainoa.

GOGO YOGA Kehonhuoltoa parhaimillaan. Tunnilla venytetään kehon eri lihaksia jolloin vartalo saadaan vetreäksi. Virkistää mieltä ja kroppaa.

HOPEALENKKARITYli 70-vuotiaille toimintakykyä ylläpitävää kevyttä liikuntaa. Kunnossa kaiken ikää! Ohjelman suunnittelee fysio- ja toimintaterapeutti.

uutuus: HYVÄT HERRAT Työssäkäyville ja yli 60-vuotiaille miehille vaihtelevaa lihaskuntotreeniä. Tiistaisin vaihteleva ja haastavampi tunti ryhmäliikuntatiloissa (esim. BODYPUMP, Vatsa-Selkä tai Kahvakuula) ja torstaisin kuntojumppa.

LESMILLS BODYBALANCE™ Ainutlaatuinen yhdistelmä joogaa, pilatesta ja tai chita. Sisältää mm. vartalon kiertoja ja venytyksiä. Salli kehosi ja mielesi saavuttaa tasapaino. Katso video »

LIIKKUVUUS/VENYTTELY Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineinä Foam rollereita ja hierontapalloja.

LESMILLS SH’BAM™ Yksinkertaisia mutta hauskoja tanssiliikkeitä. Tämä on täydellinen tapa kohottaa kuntoa ja vapauttaa sisäinen tanssijasi! Menevässä musiikissa yhdistyvät kuumimmat listahitit ja uudelleen miksatut klassikot. Katso video »

Uutuus: LAVIS Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan yhdistelmään. Lavista tanssitaan yksin.

MUOKKAUS Toiminnallinen treeni koko vartalolle sykettä nostaen ja lihaskuntoliikkeitä tuubia ja käsipainoja hyödyntäen. Sopii hyvin aloittelijoista konkareihin.

POWER YOGA Tunnilla yhdistetään Ujaihengitys kehon liikkeisiin (asanoihin). Saavutettavassa tietoisuuden tilassa haastetaan omaa kehoa sitä kuunnellen ja kunnioittaen. Tunnin tarkoituksena on löytää tasapaino voiman (sthira) ja rentouden (sukha) välille, jotta voit elää tietoisempaa ja stressittömämpää arkea joogamatolta lähtiessäsi.

SENIORIITTA Tarkoitettu 60+ naisille. Tunnin ohjelma sisältää monipuolista, rentouttavaa ja hauskaa yhdessäoloa liikunnan merkeissä.

SENIORIITTA CIRCUIT Kiertoharjoittelua helpoilla laitteilla. Suunniteltu yli 60-vuotiaille naisille.

SPLASH-VESIJUMPPA Tehokasta treeniä koko vartalolle Sokos Hotelli Ilveksen uima-altaalla. Kesto noin 45 minuuttia, jonka jälkeen voi saunoa. Muistathan ilmoittautua etukäteen tälle tunnille.

VATSA-SELKÄ 30 30 minuutin tehotreeni, joka kohdistuu nimensä mukaisesti vatsaan ja selkään.

VENYTTELY Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja.

VETERAANIT GoGo on tarjonnut Suomen sotaveteraaneille ilmaisen jumpan viikoittain jo yli 25 vuoden ajan!

POWER PILATES liikkeet tehdään omaan tahtiin ohjaajan ohjeiden mukaan. Tunnilla on yksi lämmittelyliike ja n. 6-8 liikettä sekä loppurentoutus. Tule haastamaan tasapainoa, syviä lihaksia, kestovoimaa, hapenottokykyä ja venyvyyttä rennossa ilmapiirissä musiikin säestyksellä. Sopii kaikille.

ZUMBA® Otetaan salsa, reggaeton, merenque, flamenco, calypso, samba ja vatsatanssi – ripauksella lisäiloa saadaan ZUMBA! Tunnilla voidaan käyttää myös 500g toning-kapuloita, jotka tuovat lisää tehoa tuntiin.

Uutuus: ZUMBA PARTY® helppo ja hauskaa revittelytunti, jossa käytetään kuumimpia poppihittejä. Tunnin jälkeen lähdet hikisenä ja iloisena kotiin.

Uutuus:  YOGALATES sisältää tasapainoa ja voimaa. Tunti yhdistelee pilateksen ja yogan keskivartaloa vahvistavia liikkeitä sekä kehon liikkuvuutta. 

 

GoGo_Tapahtumat_Pienryhmat

VAIHTELEVUUTTA, ILOA JA HAASTETTA

Siniset tunnit tarjoavat hieman enemmän haastetta ja sopivat jonkin verran harjoitelleille.

KAHVAKUULA Toiminnallista kokovartaloharjoittelua kahvakuulilla.

LESMILLS BODYJAM™ Uusimpien musiikki- ja tanssitrendien yhdistelmä, jossa pidetään hauskaa niin, että hiki lentää! Katso video »

LESMILLS BODYPUMP™ Lihaskestävyystunti, jossa pumpataan rytmikkäästi kaikki lihasryhmät läpi. Välineinä säädettävät painotangot ja steppilauta. Katso video »

LESMILLS BODYVIVE™ Cross Training -tunti, joka koostuu kolmesta osa-alueesta: sykettä nostavasta aerobisesta osuudesta, toiminnallisesta lihaskunto-osuudesta sekä keskivartaloa vahvistavasta core-treenistä. Katso video »

LESMILLS CXWORX™ 30 minuutin tehokas keskivartalotreeni käsipainojen ja tuubin avulla. Sopii kiireisille. Katso video »

TERÄSPAKARAT Yksinkertaisia liikkeitä ja tehokas pakaroita kiinteyttävätunti. Sopii kaikille. Kesto vain 30 minuuttia.

STEPMUOKKAUS Toiminnallinen treeni koko vartalolle sykettä nostaen ja lihaskuntoliikkeitä tuubia ja käsipainoja hyödyntäen. Sopii hyvin aloittelijoista konkareihin. Lämmittelyosuus n. 30 minuuttia tehdään step-laudoilla ja lopussa venytellään. 

 

Gogo-New-41-X2

REIPPAUTTA, ENERGIAA JA SYKEHUIPPUJA

Punaisilla tunneilla mennään lujaa ja tehokkaasti!

LESMILLS BODYATTACK™ Intervallitunti ilman välineitä menevän musiikin tahdissa. Tämä on sinulle, joka pidät vauhdista! Tunti vastaa 10 kilometrin lenkkiä! Katso video »

LESMILLS BODYCOMBAT™ Tehokas harjoittelumuoto, joka yhdistää liikkeitä useista itsepuolustuslajeista, kuten karatesta, taichista ja nyrkkeilystä. Katso video »

LESMILLS BODYSTEP™ Tehokasta ja hauskaa penkkiaskellusta ja lihaskuntoharjoittelua. Lopuksi venyttely. Katso video »

LESMILLS RPM™45 Intervallisisäpyöräilytunti mahtavan musiikin tahtiin. Katso video »

GoGo_Palvelut_Ryhmaliikunta

HIIT – HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING

Mustilla HIIT-tunneilla treenataan kovaa ja saadaan tuloksia nopeasti!

LESMILLS GRIT™ PLYO Crosstraining HIIT (High Intensity Interval Training) takaa sinulle tuloksia nopeasti. Tunti kestää vain 30 minuuttia. GRIT™ PLYO sisältää liikkeitä, jotka kehittävät ponnistusvoimaa. Niissä käytetään apuvälineinä step-lautaa ja joskus myös levypainoa tehojen ja kuorman lisäämiseksi. Mukaansa tempaava musiikki saa sinut varmasti ylittämään itsesi! GRIT™ PLYO kehittää räjähtävää voimaa ja tekee sinusta vahvemman ja nopeamman. Katso video »

LESMILLS GRIT™ STRENGTH Crosstraining HIIT (High Intensity Interval Training) takaa sinulle tuloksia nopeasti. Tunti kestää vain 30 minuuttia. GRIT™ STRENGTH on lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT™ STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti. Katso video »

LESMILLS GRIT™ CARDIO Les Mills GRIT™ Cardio 30 -tunnilla treenataan ilman välineitä oman kehon painolla! GRIT™ Cardio on loistava tunti sinulle, joka haluat treenata kovaa ja nopeasti! Tunnin kesto 30 minuuttia. Katso video »

LESMILLS SPRINT 30 kovatehoinen intrvallitreeni (HIIT) joka on haastava mutta tekninsesti helppo. SPRINT 30 nostaa harjoittelusi tehot uudelle tasolle.

TABATA TABATA on HIIT (high intensity interval training) -treeniä parhaimmillaan. Sykettä nostetaan kehonpainoa ja/tai käsipainoja hyödyntäen aina 20 sekunttia kerrallaan ja välissä pidetään 10 sekunnin tauko tämä toistetaan kahdeksan kertaa, jonka jälkeen pidetään noin minuutin tauko. 30 minuutin Tabata -tunnilla tehdään 4-5 tabata-kierrosta.

Kampanja treenaa eurolla

 

OHJATUT KUNTOSALITUNNIT

Osallistu kuntosalilla ohjattuihin tunteihin. Ammattitaitoinen kuntosaliohjaaja on apunasi. Tunnit on merkitty aikatauluihin oranssilla värillä.

CROSS CIRCUIT 30 Tunti on koko kropan tehokas voima- ja cardiotunti! Cross Circuit -tunneilla vuorotellaan cardio- ja voimaliikkeitä. Sopii kaikille, sillä painot ja cross trainerit säädetään oman kunnon mukaan!

KIINTEYTYSTREENI Normaalien kuntosaliliikkeiden ohessa tehdään myös aerobisia liikkeitä. Tämä tunti sopii kaikille, jotka haluavat kiinteytyä. Tässä ryhmässä saat energiaa, haastetta ja mielenkiintoa treeniisi.

KUNTOSALI CIRCUIT Tehokas 30 tai 45 minuutin kiertoharjoittelu. Sopii kaikenikäisille ja -tasoisille liikkujille.

LAITEOPASTUS 30 tai 45min. Mikäli kaipaat apuja ja ohjeistusta kuntosalilaitteiden säätöjen, painojen ja oikean suoritustekniikan kanssa, tule mukaan laiteopastukseen. Jos olet aloittamassa salitreenin, suosittelemme tätä tuntia ehdottomasti turvallisen treenin takaamiseksi.

SALIOHJELMA ALOITTELIJAT Lähtötason harjoitusohjelma painopakkalaitteilla. Erityisesti kaikille, joille kuntosaliharjoittelu on uutta tai saliharjoittelusta on pitkä tauko. Sopii sinulle, joka haluat perusvoimaa kehittävän ohjelman esim. ryhmäliikunnan oheen.

NISKA-HARTIATREENI Kärsitkö niska-hartiaseudun kireyksistä? Tästä saat vetreyttä ja voimaa niska-hartiaseudulle. Melko rauhallisen harjoituksen aikana hengästyy ja hikoilee kevyesti.

CORE ZONE 30 Pidä selkäsi terveenä ja joustavana ja opi käyttämään GoGo Hermian Core Zone -selkälaitteita. Sinulle, joka haluat ennaltaehkäistä tai kuntouttaa selkävaivoja.

VOIMATREENI Voimatreenin tavoitteena on kehittää kehon lihasvoimaa erilaisia harjoitusmetodeita hyödyntäen. Yhdessä harjoituksessa on aina painopiste, (esim. käsivarret, jalat tai keskivartalo) johon erityisesti keskitytään.

TEHO 30 Toiminnallinen treeni koko vartalolle kuntosalilla erilaisia välineitä apuna käyttäen ja sykettä nostaen. Treenin kesto on 30 minuuttia ja treeni tapahtuu vapaapainoalueella. Treenissä käytetään hyväksi erilaisia välineitä kuten köysiä, bokseja, nyrkkeilysäkkiä, puolapuita ym. sekä aerobisia laitteita, kuten Cross Trainereita ja soutulaitteita. Jokainen TEHO-treeni on erilainen!

RYHTI 30. Vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia sekä isoja, ryhtiä kannattavia lihaksia kuten pakaroita, selkä- ja vatsalihaksia. Sopii erinomaisesti esimerkiksi toimistotyötä tekeville sekä liikuntaharrastusta aloittaville!

GoGo_Nosto_OhjatutKuntosali

ULKOTUNNIT

Järjestämme kesäkaudella paljon erilaisia ulkotunteja!

PUISTOTABATA 30 Oman kehon painolla isoja liikkeitä 20 sekuntia nopeaan tempoon ja välissä 10 sekunnin palauttelu. Yhtä liikettä toistetaan kahdeksan kertaa, jonka jälkeen on 1-2 minuutin palauttelu. Alussa alkuverryttelyt ja lopussa loppuverryttelyt.

JUOKSUTREENIT Joka kerta käydään läpi hyvää juoksutekniikkaa. Alku- ja loppuverryttelyt sisältyvät tuntiin. Joka kerta eri ohjelma.

TEHO-TREENIT Tunti on Crosstraining -tunti, jossa treenataan monipuolisesti koko kroppa. Tunnin kesto on vain 30 min! Tältä tunnilta et lähde ilman hikeä!

PUISTO-KEPPI 30 minuutin keppijumppa Hämeenpuistossa. Liikkuvuutta ja helppoja lihaskuntoharjoitteita.

SAUVAKÄVELY Lähtö GoGo Hermiasta. Reipasta kävelyä vaihtelevissa maisemissa. Lopuksi lyhyt liikkuvuus- ja lihaskunto-osio. Sauvat saat meiltä tai voit käyttää halutessasi myös omia!

PUISTOVENYTTELY 15 minuutin venyttelytunti GoGo Parkin edessä Hämeenpuistossa.

PORRASTREENIT Lähtö GoGo Parkista kohti Pyynikin portaita! Tiukkoja harjoitteita portaissa.

PUISTOFUTIS Jalkapalloa GoGo Parkin viereisellä Nalkalan kentällä hyvällä porukalla.

KIRKKOVENESOUTU lähtö GoGon omalla kirkkoveneellä Takon Soutupaviljongista. Soutu kestää tunnin ja tavoitteena on kiertää Viikinsaari ympäri. Ilmoittaudu GoGon ajanvarausjärjestelmän kautta.

KAHVAKUULA Kahvakuulaharjoitteita 30 minuutin ajan. Ulkona tehtävät kahvakuulaliikkeet ovat entistäkin monipuolisemmat!

gogo_kes__2015

Valitse kotimainen GoGo!

OLETKO KOKEILLUT JO SPINNINGIÄ?

Spinning – sisäpyöräily on helppo ja tehokas tapa aloittaa kuntoiluharrastus. Vaativammat spinning-tuntimme antavat haastetta myös kovakuntoisemmille treenaajille.

Tutustu erilaisiin spinning-tunteihimme »

ILMAISET KUNTOSALITUNNIT

GoGo tarjoaa myös runsaasti ohjattuja kuntosalitunteja. Lisäksi saleillamme on kuntosaliohjaaja paikalla auttamassa omassa treenissäsi ilman lisämaksua!

Tutustu kuntosalituntien kuvauksiin »

GOGOLLA TAPAHTUU KOKO AJAN!

Järjestämme kausittain vaihtuvia tapahtumia, kursseja ja pienryhmiä. Kesäkaudella tarjolla on muun muassa paljon erilaisia ulkotunteja ja hauskoja kesäisiä kursseja!

Katso kaikki tapahtumat, kurssit ja ryhmät »