fbpx

PAKARAHAASTE GOGO CITYN UUDESSA BOOTY STUDIOSSA!

KESÄPAKARAT 2022 TEHDÄÄN NYT!

HALUATKO HERÄTTÄÄ PAKARAT JA REIDET, JA SAADA NIIHIN LISÄÄ MUOTOA, MUHKEUTTA JA VOIMAA? OSALLISTU GOGON PAKARAHAASTEESEEN!

  • Lataa itsellesi Pakarahaaste -treeniohjelma tällä sivulla olevasta linkistä!
  • Tee ohjelman mukainen treeni 2 kertaa viikossa Booty Studiossa 10 viikon ajan. Muista kirjautua sisään "pakarahaasteeseen" vastaanotossa samalla kun kirjaudut sisään GOGOhun!
  • Ota Booty Studiosta itsellesi tyhjä kuntosaliohjelmapohja ja pidä se aina mukanasi. Kirjoita siihen käyttämäsi painot.
  • Halutessasi ota "ennen" kuva itsestäsi Booty Studiossa ja jaa se somessa #gogopakarahaaste @gogotampere. Voit myös mitata ympärysmittasi pakaroiden kohdalta. Myös painoja seuraamalla kehityksen huomaa!
  • Halutessasi ota "jälkeen" kuva itsestäsi Booty Studiossa ja jaa se yhdessä "ennen" kuvan kanssa #gogopakarahaaste @gogotampere. Jos mittasit alussa ympärysmittasi pakaroiden kohdalta, tee se nytkin.

Kaikkien pakarahaasteeseen osallistuneiden kesken arvomme upeat Louisfitness-jumppatrikoot sekä kolme huippua GOGO tuotepalkintoa! Palkitsemme myös hyvistä tuloksista (kerrothan meille tuloksistasi: city@gogo.fi) ja somekuvien perusteella!

Alkuvauhdit #gogopakarahaasteeseen saat Cityn BOOTY-uutuustunnilta!

LIITY MUKAAN HAASTEESEEN,

LATAA PAKARAHAASTE TÄSTÄ!

10 SYYTÄ TREENATA PAKAROITA:

  • Istumisen ajan verenkierto ja aineenvaihdunta takareisissä ja pakaroissa heikkenee. Vastapainoksi tälle kannattaa pakaroita treenata ja huoltaa!
  • Hyvästele kireät lonkankoukistajat pakaratreenillä.
  • vahvat pakarat tukevat alaselkää ja vähentävät alaselän kipuja.
  • Pakaroiden voimaa tarvitaan monessa lajissa, kuten juoksussa, pallopeleissä ja yleisurheilussa.
  • Lantion stabiliteetista ja jalkojen linjauksista huolehtivat lonkkaa ympäröivät lihakset on syytä pitää kunnossa vammojen ja loukkaantumisten välttämiseksi
  • Pakaroiden treenaaminen ehkäisee loistavasti polvikipujen syntymistä. Vahva pakaralihas varmistaa, että polvinivel saa tehdä töitä juuri sillä tavalla kuin se on luotu.
  • Voimakkaat pakarat tuovat ryhtiä seisoma-asentoon.
  • Pakaroiden treenaaminen helpottaa niiden hyödyntämistä arjen askareissa. Kymmenen viikon treenin jälkeen raittiin ilman nauttiminen ulkona ei ole koskaan tuntunut yhtä kevyeltä ja tuntuu kuin lentäisi kävelylenkin yhteydessä.
  • Ihmiskehon suurimman lihaksen treenaaminen tuottaa paljon voimaa ja kuluttaa energiaa.
  • Ryhdikkäät pakarat ovat ilo silmälle!