GOGOssa on ylivoimaisesti eniten ryhmäliikuntaa Tampereella. Kaikki tunnit ohjataan livenä ja valikoimaa on PALJON! GOGO tarjoaa sinulle ainoana Tampereella kaikki Les Mills™ -konseptin ryhmäliikuntatunnit ja uusimmat hitit maailmalta.

Ryhmäliikuntatunnit on jaoteltu kategorioiden mukaan, jotta löydät helposti tavoitteitasi ja toiveitasi vastaavat tunnit. Henkilökuntamme on aina valmiina auttamaan sinua löytämään juuri sinulle sopivat lajit. Kokeile rohkeasti erilaisia tunteja!

Kaikki tunnit kestävät 55 minuuttia, ellei toisin mainita. Muista tunnille mukaan hikipyyhe ja juomapullo sekä iloinen mieli!

Group fitness classes are explained in English here.

AIKATAULUT-SIVULLE

UUTUUDET

GOGO on tunnettu siitä, että tuomme ensimmäisenä uusimmat hitit maailmalta. Mitähän kivaa olemme viimeiseksi keksineet? Tutustu hauskoihin uutuuksiin alta ja tule testaamaan!

PiYo GOGOn syksyn yksi uutuuksista, PiYo, on kiinteyttävä ja tehokas tunti joka sopii kaikille. Tunnilla yhdistetään Pilateksen virtaavaa liikekieli jooga-asentoihin pysyen kokoajan liikkeessä! Tunti on saavuttanut suuren suosion Amerikassa.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: PIYO

AFROFITNESS Afrikan rytmeihin perustuva superhauska ja tehokas tanssillinen treeni joka sopii kaikille! Ohjaajana ghanalainen Eben joka on myös tuttu kasvo sirkuksesta!

X-BODY Tavoitteena leveämpi selkä, pyöreämmät olkapäät, kookkaammat rintalihakset tai kokonaisuudessaan atleettisempi vartalo? X-Body –tunti on ohjattu kuntosalitreeni, jossa tehdään töitä lihaksikkaamman, X-mallisen vartalon eteen. Treenin aihealue vaihtelee viikoittain: alavartalo, rinta + vatsa, olkapää + ojentaja tai selkä + hauis. Treenien aiheet löydät kuntosalisi ilmoitustaululta sekä nettiaikataulusta klikkaamalla tuntia. Tunti sopii kaikille ja pienryhmäkoon ansiosta saat myös henkilökohtaista opastusta! (Kuntosalitunti)

ACROSTRETCH acrobaattinen venyttelytunti jossa haetaan liikkuvuutta koko kropalle.

BOOTY & BARRE Tunnilla keskitytään treenaamaan pakaraa ryhdikkäässä asennossa tangosta hellästi kiinni pitäen. Tällä fysioterapeutin ohjaamalla tunnilla kehität niin liikkuvuutta, tasapainoa kuin lihastasapainoa!

BOSU PILATES on sopiva yhdistelmä pilatesta ja joogaa. Bosu- puolipallo tuo uuden ulottuvuuden keskivartalon ja tasapainon treenaamiseen pilateksen sekä joogan keinoin. Lisäksi tunnilla harjoitellaan vartalon hallintaa, liikkuvuutta, sekä kehon ja mielen yhteyttä. Treeni on tehokas erityisesti keskivartalon tukilihaksistolle. Tunti sopii kaikille lähtötasosta riippumatta.

KEHON JA MIELEN HYVINVOINTIA

Helpot ja virkistävät tunnit arjesta palautumiseen sopivat erinomaisesti myös harrastuksen aloittaville.

UUTUUS: LÄMPÖTUNNIT Tuntien sisältö pysyy samana, mutta lämpötila auttaa aineenvaihduntaa ja pitää lihakset, jänteet, nivelet, ja nivelsiteet lämpiminä ja joustavina, ja antaa sydänlihakselle sopivaa haastetta. Otathan lämpötunneille aina mukaan myös ison pyyhkeen.

ASTANGA YOGA Astanga Yoga on kehoa muokkaava fyysinen, energisoiva ja meditatiivinen harjoitus, jonka tärkein elementti on hengitys. Harjoitus yhdistää liikkeen ja jooga-asennot, joilla jokaisella on omat vaikutuksensa

GOGO PILATES Kehittää voimaa ja notkeutta, kiinteyttää vartaloa sekä parantaa ryhtiä, hengittämistä, keskittymiskykyä ja koordinaatiota. Korjaa myös lihasten epätasapainoa.

GOGO YOGA Kehonhuoltoa parhaimillaan. Tunnilla venytetään kehon eri lihaksia jolloin vartalo saadaan vetreäksi. Virkistää mieltä ja kroppaa.

HOPEALENKKARIT Yli 70-vuotiaille toimintakykyä ylläpitävää kevyttä liikuntaa. Kunnossa kaiken ikää! Ohjelman suunnittelee fysio- ja toimintaterapeutti.

LESMILLS BODYBALANCE™ Ainutlaatuinen yhdistelmä joogaa, pilatesta ja tai chita. Sisältää mm. vartalon kiertoja ja venytyksiä. Salli kehosi ja mielesi saavuttaa tasapaino. Katso video »

VIDEO-ESITTELYSSÄ: BODYBALANCE

LIIKKUVUUS/VENYTTELY Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineinä Foam rollereita, highrollereita ja hierontapalloja.

Uutuus: LÄMPÖYOGA 90 Ensin aktiivisempaa yogaa (esim. Astanga ja Flow), sen jälkeen 30 min osuus rauhallisempia, pidempiä venytyksiä.

POWER PILATES liikkeet tehdään omaan tahtiin ohjaajan ohjeiden mukaan. Tunnilla on yksi lämmittelyliike ja n. 6-8 liikettä sekä loppurentoutus. Tule haastamaan tasapainoa, syviä lihaksia, kestovoimaa, hapenottokykyä ja venyvyyttä rennossa ilmapiirissä musiikin säestyksellä. Sopii kaikille.

Uutuus: HIGH ROLLER  putkirullailu perustuu faskian hierontaan ja dynaamiseen liikkuvuuden kehittämiseen. Rullalla voidaan parantaa verenkiertoa ja aineenvaihduntaa sekä pehmittää pehmytkudoksia. Kun kiinnittyneet faskiat avataan ja lyhentyneet lihakset palautetaan normaaliin pituuteensa, liikkuvuus, liikeradat ja kehon taloudellisuus paranevat. HighRoller tunnilla saat avattua koko kehosi kireydet! Tunnin jälkeen kehosi on selkeästi rentoutuneempi, mutta samalla hyvin energisoitunut. Huomaat stressin vähentymisen ja opit rullaustekniikat, joiden avulla pystyt hoitamaan itseäsi helposti ja tehokkaasti. Tunnilla käytetään HighRoller putkirullaa yhdessä muiden liikkuvuusharjoitteiden kanssa.

YIN YOGA Keskitytään omaan kehoon ja hengitykseen rauhallisia syvävenytyksiä tehden.

YOGALATES sisältää tasapainoa ja voimaa. Tunti yhdistelee pilateksen ja yogan keskivartaloa vahvistavia liikkeitä sekä kehon liikkuvuutta.

LIHASKUNTOTREENIÄ

Nämä tunnit tarjoavat hieman enemmän haastetta ja sopivat jonkin verran harjoitelleille.

KAHVAKUULA Toiminnallista kokovartaloharjoittelua kahvakuulilla.

LESMILLS BODYPUMP™ on haastava lihaskuntotreeni, jonka liikkeet tehdään ryhmässä musiikin tahtiin.Harjoitus parantaa lihaskuntoa ja sopii erityisesti niille naisille ja miehille, jotka haluavat tehdä koko kropan treenin tunnissa. BODYPUMP® helppoa, tehokasta ja tuo taatusti tuloksia.. Katso video »

Uutuus: LESMILLS TONE™ on 45 tai 55 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: LESMILLS TONE

LESMILLS CXWORX™ on yksinkertainen ja tehokas treeni keskivartalolle. Liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja lantion alueen lihaksia sekä lisäävät rangan hyvinvointia. Katso video »

JÄTTIPALLO 30 minuuttia kokovartalotreeniä isolla jättipallolla.

MUOKKAUS Toiminnallinen treeni koko vartalolle sykettä nostaen ja lihaskuntoliikkeitä tuubia ja käsipainoja hyödyntäen. Sopii hyvin aloittelijoista konkareihin.

GOGO MOMMY Helppoja lihaskuntoliikkeitä vauvan kanssa tai ilman. Sopii odottaville, hiljattain synnyttäneille sekä hiukan isomman vauvan kanssa liikkuville äideille (vauvan ikäsuositus alle 1 vuotta). (GoGo Hermiassa ma 10.30-11.15 ja GoGo Parkissa ke 10.30-11.15.

SENIORIITTA Tarkoitettu 60+ naisille. Tunnin ohjelma sisältää monipuolista, rentouttavaa ja hauskaa yhdessäoloa liikunnan merkeissä

SENIORIITTA CIRCUIT Kiertoharjoittelua helpoilla laitteilla. Suunniteltu yli 60-vuotiaille naisille.

TERÄSPAKARAT Yksinkertaisia liikkeitä ja tehokas pakaroita kiinteyttävätunti. Sopii kaikille. Kesto vain 30 tai 20 minuuttia.

SPLASH-VESIJUMPPA Tehokasta treeniä koko vartalolle Sokos Hotelli Ilveksen uima-altaalla. Kesto noin 45 minuuttia, jonka jälkeen voi saunoa. Muistathan ilmoittautua etukäteen tälle tunnille. Muistathan ottaa mukaan omat uikkarit ja pyyhe.

VATSA-SELKÄ Tehotreeni joka kohdistuu nimensä mukaisesti vatsaan ja selkään.

VETERAANIT GoGo on tarjonnut Suomen sotaveteraaneille ilmaisen jumpan viikoittain jo yli 25 vuoden ajan!

VENYTTELY 30 Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja.

HYVÄT HERRAT Työssäkäyville ja yli 60-vuotiaille miehille vaihtelevaa lihaskuntotreeniä. Tiistaisin vaihteleva ja haastavampi tunti ryhmäliikuntatiloissa (esim. BODYPUMP, Vatsa-Selkä tai Kahvakuula) ja torstaisin kuntojumppa.

VAHVAT KÄDET 20 Yksinkertaisia liikkeitä ja tehokas käsivarsien kiinteyttävätunti. Sopii kaikille. Kesto vain 20 minuuttia.

 

GRIT® STRENGHT®  saa sinut antamaan kaikkesi ja vielä vähän enemmän. Monissa liikkeissä käytetään lisätehona levytankoa ja -painoja lihasvoiman maksimoimiseksi. Joitakin liikkeitä tehdään myös kehon omalla painolla. Tulet yllättymään siitä, miten paljon pystyt venyttämään jaksamisen rajojasi treenin vetäjän kannustaessa koko ajan vierelläsi.

GRIT® PLYO  saa sinut jaksamaan enemmän kuin itse uskoitkaan. Tunnilla tehdään räjähtävää ponnistusvoimaa ja ketteryyttä kehittäviä liikkeitä. Lisätehona käytetään välillä step-lautaa ja levypainoja. Jaksamisen rajasi venyvät treenin vetäjän kannustaessa vierelläsi koko ajan.

GRIT® CARDIO on puolen tunnin sykehuippu. Haasta aerobinen kuntosi ja kestävyytesi kehon omalla painolla tehtävillä intervallityyppisillä liikkeillä. Huomaat pystyväsi treenaamaan ryhmässä kovempaa kuin yksin treenin vetäjän kannustaessa vierelläsi koko ajan.

 

Ohjatut kuntosalitunnit/lihaskuntotunnit

CROSS CIRCUIT 30 Tunti on koko kropan tehokas voima- ja cardiotunti! Cross Circuit -tunneilla vuorotellaan cardio- ja voimaliikkeitä. Sopii kaikille, sillä painot ja cross trainerit säädetään oman kunnon mukaan!

KIINTEYTYSTREENI Koko kehon suurimpien lihasryhmien kuntosalitreeni pienryhmässä. Polta energiaa ja voimista lihaksiasi! Tästä ryhmästä saat haastetta ja mielenkiintoa treeniisi. Kiinteytystreeni on joka viikko erilainen.

KUNTOSALI CIRCUIT Tehokas 30 tai 45 minuutin kiertoharjoittelu. Sopii kaikenikäisille ja -tasoisille liikkujille.

GOGO SALIOHJELMA Tunnilla käydään läpi 7 liikkeen koko vartalon kattava kuntosaliohjelma ja kirjoitetaan se liikkeineen, tekniikoineen ja säätöineen paperille. Tunnin jälkeen sinulla on valmis saliohjelma, jota osaat ja uskallat toteuttaa jatkossa itsenäisestikin! Suosittelemme tuntia kaikille, joille kuntosaliharjoittelu ei ole ennestään tuttua tai saliharjoittelusta on pitkä tauko.

VOIMATREENI Voimatreenin tavoitteena on kehittää kehon lihasvoimaa erilaisia harjoitusmetodeita hyödyntäen. Yhdessä harjoituksessa on aina painopiste, (esim. käsivarret, jalat tai keskivartalo) johon erityisesti keskitytään.

PAKARATREENI 55 Kuntosalitreeni pienryhmässä, jossa painotus on erityisesti pakaran lihaksilla. Treenissä hyödynnetään sekä kuntosalilaitteita että vapaita painoja ja treenataan erilaisia tekniikoita hyödyntäen. Sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa ja kasvattaa pakaralihaksia!

HIIT 30 Toiminnallinen treeni koko vartalolle kuntosalilla erilaisia välineitä apuna käyttäen ja sykettä nostaen. Treenin kesto on 30 minuuttia ja treeni tapahtuu vapaapainoalueella. Treenissä käytetään hyväksi erilaisia välineitä kuten köysiä, bokseja, nyrkkeilysäkkiä, puolapuita ym. sekä aerobisia laitteita, kuten Cross Trainereita ja soutulaitteita. 

KUNNON KOHOTUSTA

Näillä tunneilla mennään lujaa ja tehokkaasti!

LESMILLS BODYATTACK™ on urheilullinen hikitreeni, joka parantaa aerobista kuntoa ja kestävyyttä. Tunnilla tehdään sykettä nostattavia intervallityyppisiä liikesarjoja sekä lihaskunto- ja tasapainoliikkeitä. Atleettiset liikkeet ja mukaansa tempaava musiikki motivoivat lähtöviivalta maaliin. Katso video »

LESMILLS BODYCOMBAT™ on voimaa ja energiaa huokuva treeni, jossa voi päästää sisäisen taistelijan valloilleen. Energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet antavat lisäpotkun, jota tarvitaan mielikuvitusvastustajan voittamiseen kymmenenkin erän jälkeen. Katso video »

FAMILYFUN Hauskaa yhdessäoloa vanhemmalle ja 1,5–6-vuotiaalle lapselle. Tunti sisältää temppuratoja, palloleikkejä ja musiikkiliikuntaa. Kesto 45 minuuttia

LESMILLS BODYSTEP™ Tehokasta ja hauskaa penkkiaskellusta ja lihaskuntoharjoittelua. Lopuksi venyttely. Katso video »

LESMILLS RPM™ on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja kunnes lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle.

LESMILLS SRINT  30-minuutin kovatehoinen intervalliharjoitus (HIIT). LES MILLS SPRINT™ on haastava ja kovatehoinen treeni,joka nostaa harjoittelusi tehot aivan uudelle tasolle. Siinä käytetään apuvälineenä sisäpyöräilyyn tarkoitettua pyörää maksimaalisen treenin tekemiseksi.

Uutuus: LESMILLS THE TRIP vie sisäpyöräilyelämyksen täysin uudelle tasolle mukaansatempaavan LIVE-ohjaajan, suuren kaartuvan valkokankaan ja huippuäänentoiston välityksellä. Kavereiden kanssa polkeminen yhtä matkaa ei ole koskaan tuntunut näin hauskalta. Matkoja on 12 erilaista, joista jokaisessa on eri teema. Tällä tunnilla aika vierähtää niin nopeasti ettet edes huomaa treenaavasi kovilla sykkeillä. Tunti sopii jokaiselle, koska jokainen määrittää pyörän vastuksen itse.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: THE TRIP

SPINNING® -tunnit sopivat kaikille. Jokainen laittaa pyörään itse sen verran vastusta kuin hyvälle tuntuu. Spinning -tunneilla nautitaan hyvästä musiikista ja annetaan hien virrata. Ohjaaja näyttää pyörän säädöt tunnin alussa, joten jos olet ensimmäistä kertaa niin tulethan tunnille ajoissa.

TANSSILLINEN LIIKUNTA 

Näillä tunneilla tehdään helppoja koreografioita ja pidetään hauskaa!

BOODY & BARRE on monipuolinen treeni, joka tehdään balettitankoon tukeutuen. Tunnilla opit tunnistamaan kehoasi tarkemmin; sen reaktioita ja tuntemuksia, kestävyyttä ja asennon hallintaa.

DANCEFUSION Perustason tanssitunti. Tunti rakentuu alkulämmittelyjen sarjasta ja varsinaisesta koreografiasta. Tunti pohjautuu jazz- ja nykytanssiin.

GOGO BALLET Aikuisbalettia klassisen musiikin tahdissa.

Uutuus: LESMILLS BARRE on 30 minuutin balettivaikutteinen treeni, joka muokkaa ja kiinteyttää koko kehoa. Aluksi on lämmittely. Sen jälkeen seuraa liikkuva osuus, joka nostaa sykettä. Sitten siirrytään baletillisiin voimaliikkeisiin, joissa käytetään apuna kevyitä painoja. Koko kehoa aktivoivan treenin päättää balettitanssijan kehonhallinta- ja kunto-osio.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: LESMILLS BARRE

LESMILLS BODYJAM™on 55 minuutin mittainen tanssi-ilottelu ja yhdistelmä uusimpia hittibiisejä sekä trendikkäimpiä tanssityylejä. Tunti on kuin tehty sinulle, joka rakastat tanssimista ja inspiroidut eri tanssi- ja musiikkityyleistä, kuten esimerkiksi house, hip-hop, drum’n’bass, trap ja elektroninen tanssimusiikki. Katso video »

ZUMBA® Otetaan salsa, reggaeton, merenque, flamenco, calypso, samba ja vatsatanssi – ripauksella lisäiloa saadaan ZUMBA! Tunnilla voidaan käyttää myös 500g toning-kapuloita, jotka tuovat lisää tehoa tuntiin.

ZUMBA PARTY® helppo ja hauskaa revittelytunti, jossa käytetään kuumimpia poppihittejä. Tunnin jälkeen lähdet hikisenä ja iloisena kotiin.

LESMILLS SH’BAM™ kiehtova yhdistelmä helppoja ja hauskoja tanssiaskeleita, jotka saavat jokaisen tuntemaan itsensä tanssilattian tähdeksi. Kunto kohoaa yökerhoissa ja radiokanavilla soitettujen hittibiisien, remixien, vanhojen klassikoiden sekä modernien latinalaisrytmien tahdissa. Katso video »

LAVIS Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan yhdistelmään. Lavista tanssitaan yksin.

ULKOTUNNIT

Kesällä treenataan auringossa!

TERASSI CORE Keskivartalotreeniä parhaimmillaan upealla kattoterassilla GOGO Cityssä. Huonon sään sattuessa tunti pidetään sisällä.

PUISTOJUMPPA Kaikille tamperelaisille avoin helppo puistojumppa GOGO Parkin edessä Hämeenpuistossa. Ota ei-jäsen ystäväsi mukaan ja tulkaa yhdessä nauttimaan treenistä.

KIRKKOVENESOUTU Hauskaa yhdessäoloa veden äärellä. Samalla teet erilaisen ja monipuolisen treenin josta hyötyy erityisesti kädet sekä selkä- ja vatsalihakset! Sopii myös niille jotka eivät ole koskaan ennen soutaneet kirkkovenettä! Lähtö Hatanpään soutupaviljongilta. Kannattaa ottaa mukaan hanskat etteivät airot tee rakkoja käsiin. Ilmoittaudu mukaan tälle tunnille etukäteen sillä paikkoja on rajoitettu määrä. (Säävaraus mutta usein pieni sade ei haittaa mitään)

PORRASTREENIT Lähtö GOGO Parkista kohti upeita Pyynikin maisemia. Hyvä alkuverryttely juosten/kävellen portaille ja siellä erilaisia porrastreenejä. Paluu takaisin GOGO Parkkiin. (Säävaraus)

PUISTO HIIT Puistossa tapahtuvaa HIIT (High Intensity Interval Training) -treeniä kovalla sykkeellä. Huonon sään sattuessa tunti pidetään sisällä.

TERASSI HIIT Kattoterassilla tapahtuvaa HIIT (High Intensity Interval Training) -treeniä kovalla sykkeellä. Huonon sään sattuessa tunti pidetään sisällä.

PUISTO Liikkuvuus Venyttelyä ja erilaisia liikkuvuustreenejä puistossa. Huonon sään sattuessa tunti pidetään sisällä.

TERASSI SPINNING Suomen kesä on niin lyhyt että päätimme tehdä Terassi Spinningeistä viikoittaisia! Aina kun näillä tunneilla on hyvä sää siirrämme pyörät terassille. Huonon sään sattuessa nämä tunnit pidetään sisällä. Spinning sopii jokaiselle. Tule tunnille ajoissa jotta ehdit nostaa pyöräsi ulos.

TERASSI VAHVAT KÄDETKukapa ei haluaisi vahvoja käsiä? Tällä tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksiin ja nautitaan monipuolisesta treenistä käsipainoja hyväksi käyttäen. Huonon sään sattuessa tunti pidetään sisällä.

PARKKIS KAHVAKUULA Kahvakuulaa GOGO Hermian etuparkkipaikoilla. Huonon sään sattuessa tunti pidetään sisällä.

INTERVALLILENKKI Lähtö GOGO Hermiasta upeisiin Suolijärven maisemiin. Sopii kaikentasoisille juoksijoille. (Säävaraus)

Kaikki Terassi -tunnit pidetään GOGO CITYN Muscle Beach -terassikuntosalilla.

Muistathan pitää aina hikipyyhettä mukanasi kaikissa treeneissäsi.