fbpx

GOGOssa on ylivoimaisesti eniten ryhmäliikuntaa Tampereella. Kaikki tunnit ohjataan livenä ja valikoimaa on PALJON! GOGO tarjoaa sinulle ainoana Tampereella kaikki Les Mills™ -konseptin ryhmäliikuntatunnit ja uusimmat hitit meiltä ja maailmalta.

Ryhmäliikuntatunnit on jaoteltu kategorioiden mukaan, jotta löydät helposti tavoitteitasi ja toiveitasi vastaavat tunnit. Henkilökuntamme on aina valmiina auttamaan sinua löytämään juuri sinulle sopivat lajit. Kokeile rohkeasti erilaisia tunteja!

Kaikki tunnit kestävät 55 minuuttia, ellei toisin mainita. Muista tunnille mukaan hikipyyhe ja juomapullo sekä iloinen mieli!

Group fitness classes are explained in English here.

AIKATAULUT-SIVULLE

UUTUUDET

GOGO on tunnettu siitä, että tuomme ensimmäisenä uusimmat hitit meiltä ja maailmalta. Mitähän kivaa olemme viimeiseksi keksineet? Tutustu hauskoihin uutuuksiin alta ja tule testaamaan!

HÖLKKÄLIIVI on uusi suomalainen konsepti. Hölkkä-liivi vahvistaa ylävartalosi lihaskuntoa ja liikkuvuutta ja vähentää niskasi kuormitusta ja kireystiloja. Tunti on 55 minuutin lenkki liivien tehostamana.

KUNTOTANSSI on sekoitus eri tanssityylejä valssista discoon. Tanssitaustaa ei tarvita, mutta hauska treenimieli on suotavaa.

FASCIAMETHOD on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltojärjestelmä. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. Tunnilla yhdistyvät liikkuvuusharjoittelu, dynaamiset täsmävenyttelyt, liikehallintaharjoittelu sekä faskiakäsittely pallolla.

PUISTOTREENIT on 45 tai 55 minuutin monipuolinen harjoitus koko vartalolle. Tunti koostuu reippaasta alkulämmittelystä, tehokkaasta treeniosiosta ja palauttavasta loppuverryttelystä. Harjoituksen vaihtuva ohjelma ja välineet takaavat monipuolisen treenin ja kehittävät niin hapenottokykyä, lihaskuntoa kuin liikkuvuuttakin. Jos haluat tehokkaan treenin ja monipuolisen kehityksen, tämä tunti on juuri sinulle!

BODYSTEP™ LOW on energinen kuntoharjoittelu, joka keskittyy erityisesti alakroppaan. Erilaisten kehonpainoliikkeiden, irtopainojen ja laudan päällä suoritettavien toiminnallisten harjoitteiden avulla haastat lihasvoimasi samalla kehittäen kuntoasi, koordinaatiotasi ja ketteryyttäsi. LOW-versio tästä tutusta suosikkitunnista suoritetaan ilman hyppyjä, toinen jalka lattiassa.

KEHON JA MIELEN HYVINVOINTIA

Helpot ja virkistävät tunnit arjesta palautumiseen sopivat erinomaisesti myös harrastuksen aloittaville.

LÄMPÖTUNNIT Tuntien sisältö pysyy samana, mutta lämpötila auttaa aineenvaihduntaa ja pitää lihakset, jänteet, nivelet, ja nivelsiteet lämpiminä ja joustavina, ja antaa sydänlihakselle sopivaa haastetta. Otathan lämpötunneille aina mukaan myös ison pyyhkeen.

ASTANGA YOGA Astanga Yoga on kehoa muokkaava fyysinen, energisoiva ja meditatiivinen harjoitus, jonka tärkein elementti on hengitys. Harjoitus yhdistää liikkeen ja jooga-asennot, joilla jokaisella on omat vaikutuksensa

GOGO PILATES Kehittää voimaa ja notkeutta, kiinteyttää vartaloa sekä parantaa ryhtiä, hengittämistä, keskittymiskykyä ja koordinaatiota. Korjaa myös lihasten epätasapainoa.

GOGO YOGA Kehonhuoltoa parhaimillaan. Tunnilla venytetään kehon eri lihaksia jolloin vartalo saadaan vetreäksi. Virkistää mieltä ja kroppaa.

HOPEALENKKARIT Yli 70-vuotiaille toimintakykyä ylläpitävää kevyttä liikuntaa. Kunnossa kaiken ikää! Ohjelman suunnittelee fysio- ja toimintaterapeutti.

LESMILLS BODYBALANCE™ on joogan inspiroima, musiikin rytmiin suunniteltu treeni, jossa yhdistyvät sekä Tai Chi että Pilates. Tunnin aikana kehität sekä liikkuvuuttasi, että keskivartalosi voimaa samalla vähentäen stressiä ja luoden sisäisen hyvänolon tunteen. Olitpa kokenut joogaaja, aloittelija tai haet täydentävää treeniä muiden lajiesi rinnalle, auttaa BODYBALANCE™ rauhoittumaan sekä löytämään sisäisen tasapainon ja harmonian.

LIIKKUVUUS/VENYTTELY Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineinä Foam rollereita, highrollereita ja hierontapalloja.

LÄMPÖYOGA 90 Ensin aktiivisempaa yogaa (esim. Vinyasa Flow), sen jälkeen rauhallisempia, pidempiä venytyksiä.

HIGH ROLLER  putkirullailu perustuu faskian hierontaan ja dynaamiseen liikkuvuuden kehittämiseen. Rullalla voidaan parantaa verenkiertoa ja aineenvaihduntaa sekä pehmittää pehmytkudoksia. Kun kiinnittyneet faskiat avataan ja lyhentyneet lihakset palautetaan normaaliin pituuteensa, liikkuvuus, liikeradat ja kehon taloudellisuus paranevat. HighRoller tunnilla saat avattua koko kehosi kireydet! Tunnin jälkeen kehosi on selkeästi rentoutuneempi, mutta samalla hyvin energisoitunut. Huomaat stressin vähentymisen ja opit rullaustekniikat, joiden avulla pystyt hoitamaan itseäsi helposti ja tehokkaasti. Tunnilla käytetään HighRoller putkirullaa yhdessä muiden liikkuvuusharjoitteiden kanssa.

VINYASA FLOW YOGA Vinyasa flow -joogassa liikutaan omaa hengitystä kuunnellen vaihtelevilla, virtaavilla liikesarjoilla. Flow-osuuden aikana haetaan kehoon lämpöä ja usein voimaakin, loppupuolella avataan kehoa rauhallisemmin ja rentoudutaan. Tunnilla soi musiikki.

YIN YOGA Keskitytään omaan kehoon ja hengitykseen rauhallisia syvävenytyksiä tehden.

YOGALATES sisältää tasapainoa ja voimaa. Tunti yhdistelee pilateksen ja yogan keskivartaloa vahvistavia liikkeitä sekä kehon liikkuvuutta.

Uutuus! FASCIAMETHOD on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltojärjestelmä. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. Tunnilla yhdistyvät liikkuvuusharjoittelu, dynaamiset täsmävenyttelyt, liikehallintaharjoittelu sekä faskiakäsittely pallolla.

LIHASKUNTOTREENIÄ

Nämä tunnit tarjoavat hieman enemmän haastetta ja sopivat jonkin verran harjoitelleille.

KAHVAKUULA Toiminnallista kokovartaloharjoittelua kahvakuulilla.

LESMILLS BODYPUMP™ on musiikin tahtiin suunniteltu lihaskuntotreeni, jossa haastat sekä itsesi että voimatasosi. Tunnin aikana treenataan läpi kaikki kehon isot lihasryhmät levytankoa apuna käyttäen. Valitset itse juuri sinulle sopivat ja omaa voimatasoasi haastavat painot. Katso video »

LESMILLS TONE™ on 45 tai 55 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: LESMILLS TONE

LESMILLS CXWORX™ on yksinkertainen ja tehokas keskivartalotreeni, joka on suunniteltu vahvistamaan erityisesti vatsan, selän ja lantion alueen lihaksia sekä lisäämään rangan hyvinvointia. Treenin on tieteellisesti todistettu vahvistavan sekä syviä että pinnallisia vatsalihaksia parantaen kehon toiminnallista voimaa. Tunnilla käytetään kuminauhaa, levypainoja, sekä omaa kehonpainoa. Katso video »

MUOKKAUS Toiminnallinen treeni koko vartalolle sykettä nostaen ja lihaskuntoliikkeitä tuubia ja käsipainoja hyödyntäen. Sopii hyvin aloittelijoista konkareihin.

PiYo on kiinteyttävä ja tehokas tunti joka sopii kaikille. Tunnilla yhdistetään pilateksen virtaavaa liikekieli jooga-asentoihin, ja vuorotellaan lihaskuntoa kasvattavien ja liikkuvuutta lisäävien kappaleiden välillä.

TABATA HIIT (High Intensity Interval Training) -treeniä parhaimmillaan. Sykettä nostetaan kehonpainoa ja/tai välineitä hyödyntäen aina 20 sekuntia kerrallaan ja välissä pidetään 10 sekunnin tauko. Tämä toistetaan kahdeksan kertaa, jonka jälkeen pidetään noin minuutin tauko.

GOGO MOMMY Helppoja lihaskuntoliikkeitä vauvan kanssa tai ilman. Sopii odottaville, hiljattain synnyttäneille sekä hiukan isomman vauvan kanssa liikkuville äideille (vauvan ikäsuositus alle 1 vuotta). (GoGo Hermiassa ma 10.30-11.15 ja GoGo Parkissa ke 10.30-11.15.

SENIORIITTA Tarkoitettu 60+ naisille. Tunnin ohjelma sisältää monipuolista, rentouttavaa ja hauskaa yhdessäoloa liikunnan merkeissä

SENIORIITTA CIRCUIT Kiertoharjoittelua helpoilla laitteilla. Suunniteltu yli 60-vuotiaille naisille.

TERÄSPAKARAT Yksinkertaisia liikkeitä ja tehokas pakaroita kiinteyttävä tunti. Sopii kaikille. Kesto vain 30 tai 20 minuuttia.

SPLASH-VESIJUMPPA Tehokasta treeniä koko vartalolle Sokos Hotelli Ilveksen uima-altaalla. Kesto noin 45 minuuttia, jonka jälkeen voi saunoa. Muistathan ilmoittautua etukäteen tälle tunnille. Muistathan ottaa mukaan omat uikkarit ja pyyhe.

VATSA-SELKÄ Tehotreeni joka kohdistuu nimensä mukaisesti vatsaan ja selkään.

VETERAANIT GoGo on tarjonnut Suomen sotaveteraaneille ilmaisen jumpan viikoittain jo yli 25 vuoden ajan!

VENYTTELY 30 Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja.

HYVÄT HERRAT Työssäkäyville ja yli 60-vuotiaille miehille vaihtelevaa lihaskuntotreeniä. Tiistaisin vaihteleva ja haastavampi tunti ryhmäliikuntatiloissa (esim. BODYPUMP, Vatsa-Selkä tai Kahvakuula) ja torstaisin kuntojumppa.

VAHVAT KÄDET 20 Yksinkertaisia liikkeitä ja tehokas käsivarsien kiinteyttävä tunti. Sopii kaikille. Kesto vain 20 minuuttia.

GRIT™ STRENGTH  saa sinut antamaan kaikkesi ja vielä vähän enemmän. Tällä korkeatehoisella intervallitunnilla (HIIT) hyödynnetään levytankoa ja -painoja lihasvoiman maksimoimiseksi. Joitakin liikkeitä tehdään myös kehon omalla painolla. Tulet yllättymään siitä, miten paljon pystyt venyttämään jaksamisen rajojasi ohjaajan motivoidessa sinua koko ajan tunnin ajan.

GRIT™ ATHLETIC on haastava korkeatehoinen intervallitreeni (HIIT), johon on haettu vaikutteita eri urheilulajien maailmasta. Tunti kehittää nimensä mukaisesti kehon atleettisia ominaisuuksia: ketteryyttä, nopeutta, koordinaatiota sekä räjähtävyyttä. Kehonpainoliikkeiden lisäksi hyödynnetään välineinä step-lautaa ja levypainoa.

GRIT™ CARDIO on puolen tunnin sykehuippu. Haasta aerobinen kuntosi ja kestävyytesi kehon omalla painolla tehtävillä intervallityyppisillä liikkeillä. Huomaat pystyväsi treenaamaan ryhmässä kovempaa kuin yksin ohjaajan motivoidessa sinua koko tunnin ajan.

 

Ohjatut kuntosalitunnit/lihaskuntotunnit

CROSS CIRCUIT 30 Tunti on koko kropan tehokas voima- ja cardiotunti! Cross Circuit -tunneilla vuorotellaan cardio- ja voimaliikkeitä. Sopii kaikille, sillä painot ja cross trainerit säädetään oman kunnon mukaan!

KUNTOSALITREENI Tehokas koko vartalon kuntosalitreeni pienryhmässä. Treenissä käytetään sekä laitteita että vapaita painoja. Sopii kaikille aloittelijoista kokeneisiin treenaajiin!

KUNTOSALI CIRCUIT Tehokas 30 tai 45 minuutin kiertoharjoittelu. Sopii kaikenikäisille ja -tasoisille liikkujille.

GOGO SALIOHJELMA Tunnilla käydään läpi 7 liikkeen koko vartalon kattava kuntosaliohjelma ja kirjoitetaan se liikkeineen, tekniikoineen ja säätöineen paperille. Tunnin jälkeen sinulla on valmis saliohjelma, jota osaat ja uskallat toteuttaa jatkossa itsenäisestikin! Suosittelemme tuntia kaikille, joille kuntosaliharjoittelu ei ole ennestään tuttua tai saliharjoittelusta on pitkä tauko.

VOIMATREENI Voimatreenin tavoitteena on kehittää lihasvoimaa viikottain vaihtuvalla pääliikkeellä ja aihealueeseen sopivilla tukiliikkeillä. Voimatreeniin voit myös tulla opettelemaan pääliikkeiden tekniikkaa. Pääliikkeet: maastaveto, penkkipunnerrus, kyykky

PAKARATREENI 55 Kuntosalitreeni pienryhmässä, jossa painotus on erityisesti pakaran lihaksilla. Treenissä hyödynnetään sekä kuntosalilaitteita että vapaita painoja ja treenataan erilaisia tekniikoita hyödyntäen. Sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa ja kasvattaa pakaralihaksia!

HIIT 30 Toiminnallinen treeni koko vartalolle kuntosalilla erilaisia välineitä apuna käyttäen ja sykettä nostaen. Treenin kesto on 30 minuuttia ja treeni tapahtuu vapaapainoalueella. Treenissä käytetään hyväksi erilaisia välineitä kuten köysiä, bokseja, nyrkkeilysäkkiä, puolapuita ym. sekä aerobisia laitteita, kuten Cross Trainereita ja soutulaitteita.

X-BODY  Onko tavoitteenasi leveämpi selkä, pyöreämmät olkapäät, kookkaammat rintalihakset vai kokonaisuudessaan atleettisempi vartalo? X-Body –tunti on ohjattu kuntosalitreeni, jossa tehdään töitä lihaksikkaamman, X-mallisen vartalon eteen. Treenin aihealue vaihtelee viikoittain: alavartalo, rinta + vatsa, olkapää + ojentaja tai selkä + hauis. Treenien aiheet löydät kuntosalisi ilmoitustaululta sekä nettiaikataulusta klikkaamalla tuntia. Tunti sopii kaikille ja pienryhmäkoon ansiosta saat myös henkilökohtaista opastusta!

KUNNON KOHOTUSTA

Näillä tunneilla mennään lujaa ja tehokkaasti!

LESMILLS BODYATTACK™ on energinen ja atleettinen treeni, joka keskittyy kunnon ja kestävyyden parantamiseen. Eri urheilulajien inspiroimat liikkeet, kuten juoksu, askelkyykkyhypyt ja hypyt yhdistettynä erilaisiin voimaliikkeisiin suoritetaan motivoivat musiikin tahtiin. Tunnin keskiössä on erinomainen energia, jonka osallistujat luovat yhdessä haastavan ja hauskan tunnin aikana. Katso video »

LESMILLS BODYCOMBAT™ on voimaa ja energiaa huokuva treeni, jossa voi päästää sisäisen taistelijan valloilleen. Energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet antavat lisäpotkun, jota tarvitaan mielikuvitusvastustajan voittamiseen kymmenenkin erän jälkeen. Katso video »

FAMILYFUN Hauskaa yhdessäoloa vanhemmalle ja 1,5–6-vuotiaalle lapselle. Tunti sisältää temppuratoja, palloleikkejä ja musiikkiliikuntaa. Kesto 45 minuuttia

LESMILLS BODYSTEP™ on energinen kuntoharjoittelu, joka keskittyy erityisesti alakroppaan. Erilaisten kehonpainoliikkeiden, irtopainojen ja laudan päällä suoritettavien toiminnallisten harjoitteiden avulla haastat lihasvoimasi samalla kehittäen kuntoasi, koordinaatiotasi ja ketteryyttäsi. Tunnin energinen musiikki movitoi sinua haastaamaan itsesi ja testaamaan rajojasi. Katso video »

LESMILLS RPM™ on tehokas sisäpyöräilytunti menevän musiikin tahdissa. Tunnilla poljetaan haastavia mäkiosuuksia, vuoren rinteitä, nopeita tasamaaosuuksia ja sykettä nostattavia intervalleja kunnes lopuksi kiihdytetään irtiottoon maalisuoralle.

LESMILLS SRINT on 30-minuutin korkeatehoinen intervallitreeni (HIIT) jossa käytetään pyörää apuvälineenä tehokkuuden ja tulosten maksimoimiseksi. Kyseessä on lyhyt ja intensiivinen harjoitus, jonka aikana motivoidut haastamaan sekä fyysisiä, että henkisiä rajojasi.

Uutuus: LESMILLS THE TRIP vie sisäpyöräilyelämyksen täysin uudelle tasolle mukaansatempaavan LIVE-ohjaajan, suuren kaartuvan valkokankaan ja huippuäänentoiston välityksellä. Kavereiden kanssa polkeminen yhtä matkaa ei ole koskaan tuntunut näin hauskalta. Matkoja on 19 erilaista, joista jokaisessa on eri teema. Tällä tunnilla aika vierähtää niin nopeasti ettet edes huomaa treenaavasi kovilla sykkeillä. Tunti sopii jokaiselle, koska jokainen määrittää pyörän vastuksen itse.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: THE TRIP

SPINNING® -tunnit sopivat kaikille. Jokainen laittaa pyörään itse sen verran vastusta kuin hyvälle tuntuu. Spinning -tunneilla nautitaan hyvästä musiikista ja annetaan hien virrata. Ohjaaja näyttää pyörän säädöt tunnin alussa, joten jos olet ensimmäistä kertaa niin tulethan tunnille ajoissa.

TANSSILLINEN LIIKUNTA 

Näillä tunneilla tehdään helppoja koreografioita ja pidetään hauskaa!

GOGO BALLET Aikuisbalettia klassisen musiikin tahdissa.

LESMILLS BARRE on 30 minuutin balettivaikutteinen treeni, joka muokkaa ja kiinteyttää koko kehoa. Aluksi on lämmittely. Sen jälkeen seuraa liikkuva osuus, joka nostaa sykettä. Sitten siirrytään baletillisiin voimaliikkeisiin, joissa käytetään apuna kevyitä painoja. Koko kehoa aktivoivan treenin päättää balettitanssijan kehonhallinta- ja kunto-osio.

LESMILLS BODYJAM™on 55 minuutin mittainen tanssi-ilottelu ja yhdistelmä uusimpia hittibiisejä sekä trendikkäimpiä tanssityylejä. Tunti on kuin tehty sinulle, joka rakastat tanssimista ja inspiroidut eri tanssi- ja musiikkityyleistä, kuten esimerkiksi house, hip-hop, drum’n’bass, trap ja elektroninen tanssimusiikki. Katso video »

ZUMBA PARTY® helppo ja hauska revittelytunti, jossa käytetään kuumimpia poppihittejä. Tunnin jälkeen lähdet hikisenä ja iloisena kotiin.

LESMILLS SH’BAM™ on täydellinen sekoitus viimeisintä musiikkia ja yksinkertaisia, mutta kuumia tanssiliikkeitä, joissa keskitytään enemmän hauskanpitoon kuin liikkeiden täydelliseen suorittamiseen. Kaikki voivat osallistua SH’BAM™ -tunnille – ota mukaan leikkisä asenne ja vapauta sisäinen tähtesi! SH’BAM™ on vapauttava, hauska ja sosiaalinen tapa liikkua! Katso video »

Uutuus! KUNTOTANSSI on sekoitus eri tanssityylejä valssista discoon. Tanssitaustaa ei tarvita, mutta hauska treenimieli on suotavaa.

ULKOTUNNIT

Kesällä treenataan auringossa!

KIRKKOVENESOUTU Hauskaa yhdessäoloa veden äärellä. Samalla teet erilaisen ja monipuolisen treenin josta hyötyy erityisesti kädet sekä selkä- ja vatsalihakset! Sopii myös niille jotka eivät ole koskaan ennen soutaneet kirkkovenettä! Lähtö Hatanpään soutupaviljongilta. Kannattaa ottaa mukaan hanskat etteivät airot tee rakkoja käsiin. Ilmoittaudu mukaan tälle tunnille etukäteen sillä paikkoja on rajoitettu määrä. (Säävaraus mutta usein pieni sade ei haittaa mitään)

PORRASTREENIT Lähtö GOGO Parkista kohti upeita Pyynikin maisemia. Hyvä alkuverryttely juosten/kävellen portaille ja siellä erilaisia porrastreenejä. Paluu takaisin GOGO Parkkiin. (Säävaraus)

TERASSI SPINNING Suomen kesä on niin lyhyt että päätimme tehdä Terassi Spinningeistä viikoittaisia! Aina kun näillä tunneilla on hyvä sää siirrämme pyörät terassille. Huonon sään sattuessa nämä tunnit pidetään sisällä. Spinning sopii jokaiselle. Tule tunnille ajoissa jotta ehdit nostaa pyöräsi ulos.

PUISTOTREENIT on 45 tai 55 minuutin monipuolinen harjoitus koko vartalolle. Tunti koostuu reippaasta alkulämmittelystä, tehokkaasta treeniosiosta ja palauttavasta loppuverryttelystä. Harjoituksen vaihtuva ohjelma ja välineet takaavat monipuolisen treenin ja kehittävät niin hapenottokykyä, lihaskuntoa kuin liikkuvuuttakin. Jos haluat tehokkaan treenin ja monipuolisen kehityksen, tämä tunti on juuri sinulle!

TERASSITREENI Koko vartalon treeni upealla terassikuntosalilla! Lyhyen lämmittelyn jälkeen kierretään kuntopiirityyppisesti useampia liikkeitä läpi, kuormittaen monipuolisesti koko kroppaa. Taukojen aikana syke ehtii hiukan laskea ja lihakset palautua ennen seuraavaa suoritusta. Tunnilla käytetään terassin välineistöä, muun muassa köysiä, tankoa, käsipainoja ja renkaita.

TERASSIKAHVAKUULA on terassikuntosalilla suoritettava toiminnallinen treeni kuulan kanssa, jossa käytetään kahvakuulaa koko ajan. Liikkeet ovat kokonaisvaltaisia, eli käytät suurta osaa kehosi lihaksista lähes joka liikkeessä. Sopivan kokoisen kahvakuulan voit valita spinningsalin ja yläsalin välisestä varastosta! (suositus: naiset 8-12 kg, miehet 12-20 kg)

Uutuus! HÖLKKÄLIIVI on uusi suomalainen konsepti. Hölkkä-liivi vahvistaa ylävartalosi lihaskuntoa ja liikkuvuutta ja vähentää niskasi kuormitusta ja kireystiloja. Tunti on 55 minuutin lenkki liivien tehostamana.

 

Kaikki Terassi -tunnit pidetään GOGO CITYN Muscle Beach -terassikuntosalilla.

Muistathan pitää aina hikipyyhettä mukanasi kaikissa treeneissäsi.