fbpx

GOGOssa on ylivoimaisesti eniten ryhmäliikuntaa Tampereella. Kaikki tunnit ohjataan livenä ja valikoimaa on PALJON! GOGO tarjoaa sinulle ainoana Tampereella kaikki Les Mills™ -konseptin ryhmäliikuntatunnit ja uusimmat hitit meiltä ja maailmalta.

Ryhmäliikuntatunnit on jaoteltu kategorioiden mukaan, jotta löydät helposti tavoitteitasi ja toiveitasi vastaavat tunnit. Henkilökuntamme on aina valmiina auttamaan sinua löytämään juuri sinulle sopivat lajit. Kokeile rohkeasti erilaisia tunteja!

Kaikki tunnit kestävät 55 minuuttia, ellei toisin mainita. Muista tunnille mukaan hikipyyhe ja juomapullo sekä iloinen mieli!

Group fitness classes are explained in English here.

AIKATAULUT-SIVULLE

UUTUUDET

GOGO on tunnettu siitä, että tuomme ensimmäisenä valikoimaan uusimmat hitit meiltä ja maailmalta. Mitähän kivaa olemme viimeiseksi keksineet? Tutustu hauskoihin uutuuksiin alta ja tule testaamaan!

SOULfusion™ on kekseliäs yhdistelmä joogan sulavaa liikettä, lyhyitä sykkeennostoja, tasapainoharjoituksia sekä voimaharjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Kaikki liikkeet on koreografioitu mukaansatempaavaan musiikkiin! Tämä tunti on todella kaikille, sillä liikkeet voi sovittaa juuri itselle sopivaksi.

YIN & YANG YOGA on yhdistelmä aktiivista ja palauttavaa harjoitusta. Tunnin alkuosa tehdään dynaamista liikettä hengityksen rytmittämänä. Loppuosa tunnista rauhoitutaan pitkäkestoisille syvävenytyksille.

Zumba GOLD on Zumba-tunti aktiivisesti ikääntyville. Tunti tarjoaa klassisen Zumba-kokemuksen matalammalla intensiteetillä. Tunnin koreografia keskittyy tasapainon, liikeradan ja koordinaation ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Valmistaudu hikoilemaan ja tuntemaan tanssin iloa!

Kuntosali HIIT sisältää reippaan alkulämmittelyn, jota seuraa kehittävä HIIT (High Intensity Interval Training)-harjoitus vaihtuvilla liikkeillä. Tunti järjestetään nimensä mukaisesti kuntosalin puolella.

Toiveklassikko GRIT™ CARDIO palaa lukkariin vakiotuntina! LES MILLS GRIT™ on korkean intensiteetin intervallitreeni (HIIT). Kyseessä on nopea ja intensiivinen treenimuoto, jonka aikana motivoidut haastamaan sekä fyysisiä, että henkisiä rajojasi. Tunti rakentuu eripituisiin työosioihin eli intervalleihin, joiden aikana tavoitellaan maksimaalista treenitehoa. GRIT™ CARDIO suoritetaan ilman välineitä ja se kehittää varsinkin nopeutta sekä hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa.

AAMUTREENIT on monipuolinen tapa aloittaa päivä! Tunnin sisältö ja ohjaaja vaihtuu kuukausittain. Kun käyt ahkerasti, pääset ehkä kokeilemaan myös itselle uusia lajeja! Tunnin kesto 45 minuuttia.

KEHON JA MIELEN HYVINVOINTIA

Helpot ja virkistävät tunnit arjesta palautumiseen sopivat erinomaisesti myös harrastuksen aloittaville.

LÄMPÖTUNNIT Tuntien sisältö pysyy samana, mutta lämpötila auttaa aineenvaihduntaa ja pitää lihakset, jänteet, nivelet, ja nivelsiteet lämpiminä ja joustavina, ja antaa sydänlihakselle sopivaa haastetta. Otathan lämpötunneille aina mukaan myös ison pyyhkeen.

PILATES Kehittää voimaa ja notkeutta, kiinteyttää vartaloa sekä parantaa ryhtiä, hengittämistä, keskittymiskykyä ja koordinaatiota. Korjaa myös lihasten epätasapainoa.

HOPEALENKKARIT Yli 70-vuotiaille toimintakykyä ylläpitävää kevyttä liikuntaa. Kunnossa kaiken ikää! Ohjelman suunnittelee fysio- ja toimintaterapeutti.

LES MILLS BODYBALANCE™ on joogan inspiroima, musiikin rytmiin suunniteltu treeni, jossa yhdistyvät sekä Tai Chi että Pilates. Tunnin aikana kehität sekä liikkuvuuttasi, että keskivartalosi voimaa samalla vähentäen stressiä ja luoden sisäisen hyvänolon tunteen. Olitpa kokenut joogaaja, aloittelija tai haet täydentävää treeniä muiden lajiesi rinnalle, auttaa BODYBALANCE™ rauhoittumaan sekä löytämään sisäisen tasapainon ja harmonian.

LIIKKUVUUS/VENYTTELY Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineinä Foam rollereita, highrollereita ja hierontapalloja.

VINYASA FLOW YOGA Vinyasa flow -joogassa liikutaan omaa hengitystä kuunnellen vaihtelevilla, virtaavilla liikesarjoilla. Flow-osuuden aikana haetaan kehoon lämpöä ja usein voimaakin, loppupuolella avataan kehoa rauhallisemmin ja rentoudutaan. Tunnilla soi musiikki.

YIN YOGA Keskitytään omaan kehoon ja hengitykseen rauhallisia syvävenytyksiä tehden.

YOGALATES sisältää tasapainoa ja voimaa. Tunti yhdistelee pilateksen ja yogan keskivartaloa vahvistavia liikkeitä sekä kehon liikkuvuutta.

FASCIAMETHOD on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltojärjestelmä. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. Tunnilla yhdistyvät liikkuvuusharjoittelu, dynaamiset täsmävenyttelyt, liikehallintaharjoittelu sekä faskiakäsittely pallolla.

HATHA VINYASA FLOW on dynaamista ja tehokasta Vinyasa Flow-joogaa. Tunnilla yhdistellään perinteisiä ja moderneja asanoja (asentoja) ja keskitytään runsaasti hengityksen rooliin.

HATHA VINYASA SYVÄVENYTTELY sisältää syvävenyttäviä, staattisia asanoja (asentoja). Tunnilla keskitytään runsaasti hengitykseen.

LIHASKUNTOTREENIÄ

Nämä tunnit tarjoavat hieman enemmän haastetta ja sopivat jonkin verran harjoitelleille.

KAHVAKUULA Toiminnallista kokovartaloharjoittelua kahvakuulilla.

LES MILLS BODYPUMP™ on musiikin tahtiin suunniteltu lihaskuntotreeni, jossa haastat sekä itsesi että voimatasosi. Tunnin aikana treenataan läpi kaikki kehon isot lihasryhmät levytankoa apuna käyttäen. Valitset itse juuri sinulle sopivat ja omaa voimatasoasi haastavat painot. Katso video »

LES MILLS TONE™ on 45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi monipuolisesti. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: LESMILLS TONE

LES MILLS CORE™ on yksinkertainen ja tehokas keskivartalotreeni, joka on suunniteltu vahvistamaan erityisesti vatsan, selän ja lantion alueen lihaksia sekä lisäämään rangan hyvinvointia. Treenin on tieteellisesti todistettu vahvistavan sekä syviä että pinnallisia vatsalihaksia parantaen kehon toiminnallista voimaa. Tunnilla käytetään kuminauhaa, levypainoja, sekä omaa kehonpainoa. Tunnista on tarjolla 30 ja uusi 45 minuutin formaatti!

MUOKKAUS Toiminnallinen treeni koko vartalolle. Sisältää sykkeennostoa sekä lihaskuntoliikkeitä tuubia ja käsipainoja hyödyntäen. Sopii hyvin aloittelijoista konkareihin.

GOGO MOMMY Helppoja lihaskuntoliikkeitä vauvan kanssa tai ilman. Sopii odottaville, hiljattain synnyttäneille sekä hiukan isomman vauvan kanssa liikkuville äideille (vauvan ikäsuositus alle 1 vuotta). (GoGo Hermiassa ma 10.30-11.15 ja GoGo Parkissa ke 10.30-11.15.

SENIORIITTA Tarkoitettu 60+ naisille. Tunnin ohjelma sisältää monipuolista, rentouttavaa ja hauskaa yhdessäoloa liikunnan merkeissä

SENIORIITTA CIRCUIT Kiertoharjoittelua helpoilla laitteilla. Suunniteltu yli 60-vuotiaille naisille.

TERÄSPAKARAT Yksinkertaisia liikkeitä sisältävä ja tehokas pakaroita vahvistava tunti. Sopii kaikille. Kesto vain 30 tai 20 minuuttia.

VATSA-SELKÄ Tehotreeni joka kohdistuu nimensä mukaisesti vatsaan ja selkään.

VETERAANIT GOGO on tarjonnut Suomen sotaveteraaneille ilmaisen jumpan viikoittain jo yli 25 vuoden ajan!

VENYTTELY 30 Jokaisen kuntoilijan lihashuoltoon kuuluva tunti. Vähentää lihasten vahingoittumisriskiä, jäykkyyttä ja lihaskipuja.

HYVÄT HERRAT Työssäkäyville ja yli 60-vuotiaille miehille vaihtelevaa lihaskuntotreeniä. Tiistaisin vaihteleva ja haastavampi tunti ryhmäliikuntatiloissa (esim. BODYPUMP, Vatsa-Selkä tai Kahvakuula) ja torstaisin kuntojumppa.

VAHVAT KÄDET 20 Yksinkertaisia liikkeitä sisältävä ja tehokas käsivarsia vahvistava tunti. Sopii kaikille. Kesto vain 20 minuuttia.

GRIT™ STRENGTH  saa sinut antamaan kaikkesi ja vielä vähän enemmän. Tällä korkeatehoisella intervallitunnilla (HIIT) hyödynnetään levytankoa ja -painoja lihasvoiman maksimoimiseksi. Joitakin liikkeitä tehdään myös kehon omalla painolla. Tulet yllättymään siitä, miten paljon pystyt venyttämään jaksamisen rajojasi ohjaajan motivoidessa sinua koko  tunnin ajan.

GRIT™ ATHLETIC on haastava korkeatehoinen intervallitreeni (HIIT), johon on haettu vaikutteita eri urheilulajien maailmasta. Tunti kehittää nimensä mukaisesti kehon atleettisia ominaisuuksia: ketteryyttä, nopeutta, koordinaatiota sekä räjähtävyyttä. Kehonpainoliikkeiden lisäksi hyödynnetään välineinä step-lautaa ja levypainoa.

GRIT™ CARDIO on puolen tunnin sykehuippu. Haasta aerobinen kuntosi ja kestävyytesi kehon omalla painolla tehtävillä intervallityyppisillä liikkeillä. Huomaat pystyväsi treenaamaan ryhmässä kovempaa kuin yksin ohjaajan motivoidessa sinua koko tunnin ajan.

 

KUNTOSALITUNNIT

BOOTY GOGO Cityn Booty Studiossa tapahtuva kuntosalitreeni alavartalolle, jossa painotus on erityisesti pakaran lihaksilla. Treenissä hyödynnetään erilaisia kuntosalilaitteita ja treenataan erilaisia tekniikoita hyödyntäen. Sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa ja kasvattaa pakaroita!

GOGO SALIOHJELMA Tunnilla käydään läpi 7 liikkeen koko vartalon kattava kuntosaliohjelma ja kirjoitetaan se liikkeineen, tekniikoineen ja säätöineen paperille. Tunnin jälkeen sinulla on valmis saliohjelma, jota osaat ja uskallat toteuttaa jatkossa itsenäisestikin! Suosittelemme tuntia kaikille, joille kuntosaliharjoittelu ei ole ennestään tuttua tai saliharjoittelusta on pitkä tauko.

X-BODY  Onko tavoitteenasi leveämpi selkä, pyöreämmät olkapäät, kookkaammat rintalihakset vai kokonaisuudessaan atleettisempi vartalo? X-Body –tunti on ohjattu kuntosalitreeni, jossa tehdään töitä lihaksikkaamman, X-mallisen vartalon eteen. Treenin aihealue vaihtelee viikoittain! Treenien aiheet löydät kuntosalisi ilmoitustaululta sekä nettiaikataulusta klikkaamalla tuntia. Tunti sopii kaikille ja pienryhmäkoon ansiosta saat myös henkilökohtaista opastusta!

VOIMATREENI Voimatreenin tavoitteena on kehittää lihasvoimaa viikottain vaihtuvalla pääliikkeellä ja aihealueeseen sopivilla tukiliikkeillä. Voimatreeniin voit myös tulla opettelemaan päivän pääliikkeen tekniikkaa. Pääliikkeet: maastaveto, penkkipunnerrus, kyykky

KUNNON KOHOTUSTA

Näillä tunneilla mennään lujaa ja tehokkaasti!

LES MILLS BODYATTACK™ on energinen ja atleettinen treeni, joka keskittyy kunnon ja kestävyyden parantamiseen. Eri urheilulajien inspiroimat liikkeet, kuten juoksu, askelkyykkyhypyt ja hypyt yhdistettynä erilaisiin voimaliikkeisiin suoritetaan motivoivat musiikin tahtiin. Tunnin keskiössä on erinomainen energia, jonka osallistujat luovat yhdessä haastavan ja hauskan tunnin aikana. Katso video »

LES MILLS BODYCOMBAT™ on voimaa ja energiaa huokuva treeni, jossa voi päästää sisäisen taistelijan valloilleen. Energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet antavat lisäpotkun, jota tarvitaan mielikuvitusvastustajan voittamiseen kymmenenkin erän jälkeen. Katso video »

FAMILYFUN Hauskaa yhdessäoloa vanhemmalle ja 1,5–6-vuotiaalle lapselle. Tunti sisältää temppuratoja, palloleikkejä ja musiikkiliikuntaa. Kesto 45 minuuttia

LES MILLS BODYSTEP™ on energinen kuntoharjoittelu, joka keskittyy erityisesti alakroppaan. Erilaisten kehonpainoliikkeiden, irtopainojen ja laudan päällä suoritettavien toiminnallisten harjoitteiden avulla haastat lihasvoimasi samalla kehittäen kuntoasi, koordinaatiotasi ja ketteryyttäsi. Tunnin energinen musiikki movitoi sinua haastaamaan itsesi ja testaamaan rajojasi. Katso video »

LES MILLS SRINT on 30-minuutin korkeatehoinen intervallitreeni (HIIT) jossa käytetään pyörää apuvälineenä tehokkuuden ja tulosten maksimoimiseksi. Kyseessä on lyhyt ja intensiivinen harjoitus, jonka aikana motivoidut haastamaan sekä fyysisiä, että henkisiä rajojasi.

LES MILLS THE TRIP vie sisäpyöräilyelämyksen täysin uudelle tasolle mukaansatempaavan LIVE-ohjaajan, suuren kaartuvan valkokankaan ja huippuäänentoiston välityksellä. Kavereiden kanssa polkeminen yhtä matkaa ei ole koskaan tuntunut näin hauskalta. Matkoja on 19 erilaista, joista jokaisessa on eri teema. Tällä tunnilla aika vierähtää niin nopeasti ettet edes huomaa treenaavasi kovilla sykkeillä. Tunti sopii jokaiselle, koska jokainen määrittää pyörän vastuksen itse.

VIDEO-ESITTELYSSÄ: THE TRIP

SPINNING® -tunnit sopivat kaikille. Jokainen laittaa pyörään itse sen verran vastusta kuin hyvälle tuntuu. Spinning -tunneilla nautitaan hyvästä musiikista ja annetaan hien virrata. Ohjaaja näyttää pyörän säädöt tunnin alussa, joten jos olet ensimmäistä kertaa niin tulethan tunnille ajoissa.

TANSSILLINEN LIIKUNTA 

Näillä tunneilla tehdään helppoja koreografioita ja pidetään hauskaa!

GOGO BALLET on aikuisbalettia klassisen musiikin tahdissa.

LES MILLS BODYJAM™on 55 minuutin mittainen tanssi-ilottelu ja yhdistelmä uusimpia hittibiisejä sekä trendikkäimpiä tanssityylejä. Tunti on kuin tehty sinulle, joka rakastat tanssimista ja inspiroidut eri tanssi- ja musiikkityyleistä, kuten esimerkiksi house, hip-hop, drum’n’bass, trap ja elektroninen tanssimusiikki. Katso video »

LES MILLS SH’BAM™ on täydellinen sekoitus viimeisintä musiikkia ja yksinkertaisia, mutta kuumia tanssiliikkeitä, joissa keskitytään enemmän hauskanpitoon kuin liikkeiden täydelliseen suorittamiseen. Kaikki voivat osallistua SH’BAM™ -tunnille – ota mukaan leikkisä asenne ja vapauta sisäinen tähtesi! SH’BAM™ on vapauttava, hauska ja sosiaalinen tapa liikkua! Katso video »

LATINMIX Salsa, samba, cha cha, merengue, paso doble, reggaeton... Tunti täynnä latinalaisia rytmejä! Tunnin aikana sukelletaan 3-4 latinalaistanssiin, joista yhteen perehdytään tarkemmin teknisesti ja koreografian muodossa. Täällä pääset tanssimaan ja heittäytymään.

ULKOTUNNIT

Kesällä treenataan auringossa!

KIRKKOVENESOUTU Hauskaa yhdessäoloa veden äärellä. Samalla teet erilaisen ja monipuolisen treenin josta hyötyy erityisesti kädet sekä selkä- ja vatsalihakset! Sopii myös niille jotka eivät ole koskaan ennen soutaneet kirkkovenettä! Lähtö Hatanpään soutupaviljongilta. Kannattaa ottaa mukaan hanskat etteivät airot tee rakkoja käsiin. Ilmoittaudu mukaan tälle tunnille etukäteen sillä paikkoja on rajoitettu määrä. (Säävaraus mutta usein pieni sade ei haittaa mitään)

PORRASTREENIT Lähtö GOGO Parkista kohti upeita Pyynikin maisemia. Hyvä alkuverryttely juosten/kävellen portaille ja siellä erilaisia porrastreenejä. Paluu takaisin GOGO Parkkiin. (Säävaraus)

TERASSI SPINNING Suomen kesä on niin lyhyt että päätimme tehdä Terassi Spinningeistä viikoittaisia! Aina kun näillä tunneilla on hyvä sää siirrämme pyörät terassille. Huonon sään sattuessa nämä tunnit pidetään sisällä. Spinning sopii jokaiselle. Tule tunnille ajoissa jotta ehdit nostaa pyöräsi ulos.

PUISTOTREENIT on 45 tai 55 minuutin monipuolinen harjoitus koko vartalolle. Tunti koostuu reippaasta alkulämmittelystä, tehokkaasta treeniosiosta ja palauttavasta loppuverryttelystä. Harjoituksen vaihtuva ohjelma ja välineet takaavat monipuolisen treenin ja kehittävät niin hapenottokykyä, lihaskuntoa kuin liikkuvuuttakin. Jos haluat tehokkaan treenin ja monipuolisen kehityksen, tämä tunti on juuri sinulle!

TERASSITREENI Koko vartalon treeni upealla terassikuntosalilla! Lyhyen lämmittelyn jälkeen kierretään kuntopiirityyppisesti useampia liikkeitä läpi, kuormittaen monipuolisesti koko kroppaa. Taukojen aikana syke ehtii hiukan laskea ja lihakset palautua ennen seuraavaa suoritusta. Tunnilla käytetään terassin välineistöä, muun muassa köysiä, tankoa, käsipainoja ja renkaita.

TERASSIKAHVAKUULA on terassikuntosalilla suoritettava toiminnallinen treeni kuulan kanssa, jossa käytetään kahvakuulaa koko ajan. Liikkeet ovat kokonaisvaltaisia, eli käytät suurta osaa kehosi lihaksista lähes joka liikkeessä. Sopivan kokoisen kahvakuulan voit valita spinningsalin ja yläsalin välisestä varastosta! (suositus: naiset 8-12 kg, miehet 12-20 kg)

Kaikki Terassi -tunnit pidetään GOGO CITYN Muscle Beach -terassikuntosalilla.

Muistathan pitää aina hikipyyhettä mukanasi kaikissa treeneissäsi.