TIEDOTE 21.1.2022

Kiitos, että olet jäsenemme! Tämä tiedote sisältää tärkeää tietoa liittyen aluehallintoviraston päätökseen Pirkanmaan koronarajoitusten jatkamisesta 4.2.2022 asti. Kuntosalit on avoinna normaalisti!

RYHMÄLIIKUNTA:

Ryhmäliikunnan live-tunnit ovat valitettavasti edelleen tauolla 4.2. asti aluehallintoviraston päätöksellä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ryhmäliikunnan riemu laantuisi, sillä GOGO Online tarjoaa striimatut tunnit GOGO-ohjaajien ohjaamina.

Voit myös edelleen varata salin omaan käyttöösi yhden tunnin ajaksi (yksi varaus kerrallaan ja tasatunnein) soittamalla keskuksen vastaanottoon tai tulemalla paikan päälle. Käytäthän salissa omaa laitettasi (poislukien virtuaalinäytöt).

Park: 010 2871400
City: 010 2871450
Hervanta: 010 2871430

GOGO Onlinen striimaukset jatkuvat jäsenille.

GOGO Onlineen pääset klikkaamalla tästä. Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoite, jonka olet liittyessäsi antanut. Salasana on syntymävuotesi kaksi viimeistä numeroa + syntymäkuukausi. Esimerkiksi syntymäajan ollessa 17.03.1987 on salasanasi 8703. Olethan yhteydessä keskusten vastaanottoon, jos sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa.

Olethan huomannut, että striimamme paljon tunteja myös aamuisin ja aamupäivisin? Nämä ovat erittäin käteviä erityisesti etätyöläisille. Saat jumppatuokiosta lisää energiaa työpäivään ja näin iltasi on avoinna muille asioille! Muistathan, että voit tehdä vaikka vain osan livestream-tunnista, jos päivän aikataulu on tiukempi. Ja näille tunneille saa tulla myös myöhässä. 😉

GOGO ONLINE -LIVELÄHETYSTEN AIKATAULU 24.1.-4.2.

Ma

9.00 SOULFUSION 55 Mirka N.
10.15 BODYPUMP 55 Mirka N.
11.30 MUOKKAUS 55 Tarja L.
16.00 BODYSTEP 30 Tarja L.
16.30 LES MILLS CORE 30 Tarja L.
17.10 BODYJAM 55 Mirka N.
18.20 BODYATTACK 55 Piila T.
19.30 BODYCOMBAT 55 Karo N.

Ti

10.00 KAHVAKUULA 30 + VATSA-SELKÄ 30 Tarja L.
11.15 BODYPUMP 55 Tarja L.
12.20 BODYCOMBAT 55 Mirka N.
16.00 BODYJAM 55 Mirka N.
17.10 BODYPUMP EXPRESS 45 Ines R. (viikko 4)/Karo N. (Viikko 5)
18.10 TONE 45 Tarja L.
19.05 BODYSTEP 55 Jonathan M.
20.15 BODYBALANCE 55 Piila T.

Ke

9.00 BODYBALANCE 55 Mirka N.
10.15 MUOKKAUS 55 Inkku P.
11.15 LIIKKUVUUS/VENYTTELY 55 Inkku P.
15.00 POP PILATES 55 Mirka N.
16.15 SOULFUSION 45 Mirka N.
17.15 BODYCOMBAT 55 Ines R.
18.30 BODYPUMP 55 Eeva K.
19.40 BODYBALANCE 55 Julia H.

To

9.00 BODYATTACK 45 Mirka N.
10.00 PAKARAT/KÄDET/VATSA-SELKÄ 60 Tarja L.
11.15 BODYPUMP 55 Karo N.
16.15 BODYPUMP EXPRESS 45 Ines R.
17.10 BODYATTACK 55 Jonathan M.
18.20 SH’BAM 45 Jemina L.
19.20 BODYCOMBAT 55 Jemina L.

Pe

9.00 LES MILLS CORE 45 Tarja L.
10.00 BODYSTEP 55 Mirka N.
11.10 BODYJAM 55 Mirka N.
15.00 BODYBALANCE 55 Piila T.
16.15 BODYCOMBAT 55 Karo N.
17.30 PAKARAT/KÄDET/VATSA-SELKÄ 60 Tarja L.
18.45 BODYPUMP 55 Konsta K.

La (ei 5.2.)

10.15 BODYSTEP 55 Tarja L.
11.30 BODYPUMP 55 Tarja L.
12.45 BODYCOMBAT 55 Eeva K.
14.00 BODYATTACK 45 Piila T.

Su (ei 6.2.)

10.30 BODYATTACK 30 Mirka N.
11.30 BODYCOMBAT 30 Mirka N.
12.00 GRIT CARDIO 30 Konsta K.
12.30 LIIKKUVUUS/VENYTTELY 30 Konsta K.
16.00 MUOKKAUS 55 Tarja L.
17.15 BODYCOMBAT 55 Ines R.
18.30 FASCIAMETHOD 55 Julia H.

Muutokset aikatauluun ovat mahdollisia.

KUNTOSALI:

Kuntosalit ovat avoinna ja treenaamaan pääset normaalisti aukioloaikojen puitteissa. Jos saliharjoittelu ei ole vielä tuttua, nyt on mitä parhain hetki hyödyntää kuntosaliohjaajiemme palveluita. He ovat salilla sinua varten ja valmiina auttamaan. Tässä näet aikataulut keskuksittain:

GOGO Park:

Maanantai: 08:00 – 12:00 (Tatu), 15:00 – 19:00 (Konsta)
Tiistai:         15:00 – 19:00 (Tatu)
Keskiviikko: 15:00 – 19:00 (Tatu)
Perjantai:    08:00 – 12:00 (Tatu & Konsta)

GOGO City:

Maanantai:  14:00 – 20:00 (Sandor)
Tiistai:          08:00 – 12:00 (Konsta)
Keskiviikko:  13:00 – 19:00 (Sandor)
Torstai:         12:00 – 18:00 (Sandor)
Perjantai:     08:00 – 12:00 (Inkku)

GOGO Hervanta:

Maanantai:  16:00 – 20:00 (Louis)
Tiistai:          15:00 – 19:00 (Sandor)
Keskiviikko:  15:00 – 20:00 (Konsta & Louis)
Torstai:         08:00 – 12:00 (Tatu), 15:00 – 19:00 (Konsta)
Perjantai:     07:30 – 13:30 (Sandor)

Seuraathan somekanaviamme, niin pysyt menossa mukana ja tiedät, mitä kuntosalilla tapahtuu. Seuraavan kahden viikon aikana on tulossa kaikkea kivaa, joka tuo lisäarvoa Sinunkin treeniisi!

Instagram: @gogotampere

Facebook: GOGO Liikuntakeskus

MAHTAVIA UUTISIA:
GOGO LIIKUNTAKESKUSTEN KUNTOSALIT AVATAAN LA 8.1. KLO 8!

Kaksi viikkoa kestäneen täyssulun jälkeen avaamme kuntosalit huomenna la 8.1. klo 8! Tervetuloa taas treenaamaan! Näillä näkymin ryhmäliikunta on tauolla vielä 21.1.2022 asti mutta jatkamme tuntien striimaamista edelleen GOGO Onlinessa ja ryhmäliikuntasalit ovat käytössänne oman perheen tai läheisten kesken.
Esimerkiksi Parkin ja Hervannan spinning-saleissa voit tehdä The TRIP- virtuaaliseikkailun tai GOGO Cityn jättinäytöltä voit valita oman suosikkilajisi! Muihin saleihin voit ottaa mukaasi oman laitteen ja tehdä treenit GOGO Onlinesta. Voit varata salin omaan käyttöön kerrallaan yhden tunnin ajaksi ja yksi varaus kerrallaan. Varauksen voit tehdä vastaanotosta tai paikan päältä.

Squash-varauksen voi tehdä taas normaalisti varausjärjestelmän kautta. Mailoja on lainattavissa GOGO Parkin vastaanotossa.
Kiinnitetään myös jatkossa huomiota turvaväleihin sekä asianmukaisiin hygieniatoimiin, jotta treeniympäristö säilyy turvallisena ja viihtyisänä. Tulethan paikalle vain täysin terveenä!

Lämmin kiitos, että olet pysynyt GOGOn jäsenenä!

Pienen tauon jälkeen treenit maistuvat varmasti entistä paremmilta!

Huomaathan GOGO Liikuntakeskusten uudet aukioloajat viikonloppuisin, palvelemme jatkossa la-su klo 8-20.
Pienryhmistä ja lastenhoidosta tiedotamme lisää alkuviikosta!

GOGO LIIKUNTAKESKUKSET OVAT SULJETTUINA 25.12.2021-7.1.2022

Hyvä GOGOn jäsen,

Kiitos, että olet GOGOn asiakas.

Huonontuneen koronatilanteen vuoksi joudumme Aluehallintoviraston päätöksellä valitettavasti sulkemaan Pirkanmaan GOGO Liikuntakeskusten ja GOGO Expressien toimipisteet ti 25.12.21 alkaen. Määräyksellä suljetaan asiakas- ja yleisötilat, yleisölle avoimet tai rajatun asiakas- tai osallistujapiirin oleskeluun tarkoitetut asiakas-, osallistuja- ja odotustilat. Rajoituksista ei voi vapautua käyttämällä koronapassia.

Ennakkotietojen mukaan sulku kestää kaksi viikkoa 25.12.21 - 7.1.22. Tiedotamme teitä jäseniä s-postitse heti, kun saamme uutta tietoa salin uudelleenavaamisesta tai mahdollisesta sulun jatkumisesta (tarkistathan s-postisi muut-/roskapostikansiot, jonne viesti saattaa mennä). Päivitämme koronavirustilanteen vaikutuksista toimintaamme myös sivulla: gogo.fi/korona

Vastaanottomme on avoinna arkisin klo 12-17, joten kannattaa tulla hyödyntämään esimerkiksi vanhenevat liikuntaedut. Jos et ole vielä lunastanut jäsenien joululahjaa kehonkoostumusmittausta, tervetuloa mittaukseen. Noudatathan hygienia- ja maskisuosituksia tullessasi.

Jotta pystyt huolehtimaan hyvinvoinnistasi myös tämän harmillisen tilanteen yli, GOGO Online –treenikirjasto on käytössä aktiivisille, jäsenyyden voimassa pitäville jäsenille sulun ajan. GOGO Online on saanut positiivista palautetta, ja palvelussa on jo yli sata suomenkielistä treenivideota, mm. kotona tehtäviä treenejä, ryhmäliikuntaa, kehonhuoltoa, livetunteja sekä paljon muuta. Päivitämme treenikirjastoon uutta materiaalia säännöllisesti. GOGO Onlineen pääset sivulta: https://gogo.fi/online/ ja kirjautumistunnuksinasi toimivat samat tunnukset kuin ryhmäliikunnan ajanvaraustunnukset. Käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, jonka olet liittyessäsi antanut. Salasana on syntymävuotesi kaksi viimeistä numeroa + syntymäkuukausi. Esimerkiksi syntymäajan ollessa 17.03.1987 on salasanasi 8703.

Jos haluat, että hyvitämme sulkuajan jäsenmaksussasi, pyydäthän hyvityksen gogo.fi/sulku E-laskuasiakkaille pyydetyt hyvitykset tulevat helmikuun jäsenmaksuun, joten maksathan ystävällisesti vielä tammikuun odottavan jäsenmaksun. Kerralla maksettujen vuosijäsenyyksien loppuun lisäämme jäsenyysaikaa sulkua vastaavan ajan. Mikäli voit joustaa hyvityksessä meitä kohtaan, olisimme siitä enemmän kuin kiitollisia.

Kiitos, että olet pysynyt matkassamme mukana näiden haastavien aikojen läpi. Olemme tapahtuneesta hyvin pahoillamme, olisimme halunneet toivottaa hyvää joulua aivan eri tavoin. Me emme malta odottaa, että pääsemme taas avaamaan ovemme ja näkemään liikunnan riemun teidän kaikkien kasvoilla. Pysytään liikkeessä!

Rauhallista joulunaikaa toivottaen,

Toimitusjohtaja Taru Vähätalo

TILANNEPÄIVITYS 22.12. klo 10.45

Hyvät asiakkaat,
Hyvää ja rauhallista joulunaikaa!

Valitettavasti tällä hetkellä koronatilanne Suomessa on siinä vaiheessa, että rajoituksia tullaan kiristämään. Me täällä GOGOssa seuramme tilannetta ja odotamme Aluehallintovirastojen päätöksiä asiasta. Pyrimme tiedottamaan teitä välittömästi, kun tilanne selviää.

Kiitos ymmärryksestä ja tuesta, jota olemme teiltä saaneet!

Terveisin,
GOGOn henkilökunta

TILANNEPÄIVITYS 10.12.

Hyvät GOGO-jäsenet,

Aluehallintoviraston julkaiseman tiedotteen mukaisesti kokoontumisia ja tilojen käyttöä koskevat rajoitukset kiristyvät. Yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia koskeva 20 henkilön raja ei koske kuntokeskusten toimintaa. Kuntokeskusten osalta ei siis ole kyse rajaamisesta 20 henkilöön, kuten yleisötilaisuuksissa ja kokoontumisissa on tehty, vaan velvoitteesta toteuttaa tiloissa sellaisia toimia, joilla lähikontaktin aiheuttamaa tartuntariskiä voidaan ehkäistä.

GOGO Liikuntakeskuksissa panostetaan edelleen riittävään ja hyvään hygieniaan sekä yleisten suositusten noudattamiseen turvallisen harjoittelun takaamiseksi. Huolehdimme keskuksissa lukuisista hygieniatoimenpiteistä yhdessä jäsentemme kanssa, jotta voimme kaikki huolehtia kunnon ylläpitämisestä turvallisesti. Olemme mm. käsitelleet kaikkien liikuntakeskustemme laitteet ja välineet Nanoxin Fotonit-pinnoitteella, joka tappaa bakteerit ja virukset kosketuspinnoilta 99,99 %: sesti.

Vähennämme ryhmäliikuntatuntien maksimimääriä 13.12.21 alkaen. Otamme käyttöön ryhmäliikuntasaleissa merkityt punaiset tarrat, jolloin ryhmäliikuntatunneilla on mahdollisuus säilyttää turvavälit. Spinning ja THE Trip- tunneilla vähennämme maksimimäärää 22 henkilöön. Ryhmäliikuntasaleissa suhteutamme osallistujamäärää salien kokoon. Yksittäisten tuntien maksimimäärät näet ajanvarauskalenteristamme tai kysymällä vastaanotosta. Saavuthan tunneille ajoissa ruuhkan välttämiseksi.

Tässä vaiheessa emme ota koronapassia käyttöön, vaan uskomme vahvasti siihen, että tekemillämme toimenpiteillä asiakkaillemme on mahdollisuus liikkua turvallisesti sekä huolehtien rajoituksista ja määräyksistä tilanteen edellyttämällä tavalla.

Muistutukseksi muutama yleisohje, jotka henkilökunta ottaa aina huomioon ja jota toivomme ja suosittelemme myös asiakkaillemme:

• Tule salille vain täysin terveenä.
  • Suosittelemme maskin käyttöä yleisissä tiloissa sekä pukuhuoneissa, treenin aikana maskin käyttö on vapaaehtoista
  • Pese kädet tullessa salille ja lähtiessäsi salilta
  • Käytä käsidesiä
  • Jos mahdollista, vältä pukuhuonetta ja suihkutilojen käyttöä. Mikäli käytät kyseisiä tiloja, huomioithan turvavälit.
  • Pidä huolta turvaväleistä kanssatreenajiin
  • Ryhmäliikunnassa asetu punaisella täplällä merkitylle paikalle
  • Käytä hikipyyhettä treenatessasi
  • Ajoita harjoittelustasi mahdollisuuksien mukaan keskuksen hiljaisempiin ajankohtiin, kuten aamuihin, aamupäiviin sekä loppuviikkoon.

Kiitos yhteistyöstä!

TILANNEPÄIVITYS 3.8.

GOGO Liikuntakeskuksissa panostetaan edelleen riittävään ja hyvään hygieniaan sekä yleisten suositusten noudattamiseen turvallisen harjoittelun takaamiseksi. Huolehdimme keskuksissa lukuisista hygieniatoimenpiteistä yhdessä jäsentemme kanssa, että voimme kaikki treenata turvallisesti. Olemme mm. käsitelleet kaikkien liikuntakeskustemme laitteet ja välineet Nanoxin Fotonit-pinnoitteella, joka tappaa bakteerit ja virukset kosketuspinnoilta 99,99 %: sesti. Suoja kestää vuoden, ja suojan tehoa testataan säännöllisesti.

Ryhmäliikunnan osallistujamäärästä on tällä hetkellä käytössä noin puolet (salien kapasiteetin) paikoista. Meillä on isot ja avarat tilat ja hyvä ilmanvaihto, joten tilaa hengittää riittää ja tunneille mahtuu mukavasti. Varattavissa on 100 % ryhmäliikunnan paikoista, mutta tunneille voit tulla myös varaamatta paikkaa etukäteen.

• Suosittelemme maskin käyttöä yleisissä tiloissa, treenin aikana maskin käyttö on vapaaehtoista
  • Pese kädet tullessa salille ja lähtiessäsi salilta
  • Käytä käsidesiä
  • Pidä huolta turvaväleistä kanssatreenajiin
  • Ryhmäliikunnassa suosi punaisella täplällä merkittyjä paikkoja (turvavälit)
  • Käytä hikipyyhettä treenatessasi

Pysytään terveinä ja liikkeessä.

TILANNEPÄIVITYS 23.4.

Viime aikaiset tapahtumat koskien altistumisia ja tartuntoja GOGO Liikuntakeskuksissa ovat erittäin ikäviä ja GOGOlla otamme asian vakavasti. Yhteistyössä Taysin infektioyksikön kanssa olemme keskustelleet seuraavista toimenpiteistä jatkon suhteen.

Ensi viikon ajaksi ma 26.4. –  su 2.5. teemme erikoislukujärjestyksen ryhmäliikuntatunneille. Lukujärjestys päivitetään viikonlopun aikana. Otathan huomioon, että osa tunneista saattaa poistua ja näin ollen myös varaukset raukeavat. Poistetuilta tunneilta Suosittelemme tarkastamaan ajankohtaisen lukujärjestyksen ajanvarauskalenterista. https://gogo.fi/aikataulut/

Asioita joita toivomme teidän huomioivan ensi viikolla:

Käytäthän vain yhden keskuksen palveluita 26.4. – 2.5. välisenä aikana. Treenata voit vain joko Parkissa, Cityssä tai Hermiassa. Tämä on Taysin infektioyksikön suositus tulevalle viikolle.

Käytä kasvomaskia aulatiloissa, pukuhuoneissa ja ryhmäliikuntatunneille saavuttaessa sekä poistuttaessa. Suosittelemme maskin käyttöä myös treenin aikana, mutta tarvittaessa voit ottaa maskin pois saavuttuasi omalle paikallesi. Ryhmäliikuntaohjaajat käyttävät maskia tuntien aikana.

Vältä pukuhuoneita mahdollisuuksien mukaan. Saunat ovat pois käytöstä toistaiseksi.

Pi erityisen hyvin huolta turvaväleistä koko käyntisi ajan ja huomioi hygieniaohjeistukset huolellisesti.

Mikäli haluat tehdä treenisi kotona, GOGO Online –treenikirjastoon on nyt lisätty myös LesMills tunteja. Lisää lajeja on tulossa lähiaikoina. https://gogo.fi/online/

Mahdollisiin altistuneisiin ollaan Taysin puolesta oltu henkilökohtaisesti yhteydessä. Kaikille karanteeniin määrätyille tulemme hyvittämään kokonaisen kuukauden treeniajan. Kyseiset henkilöt saavat asiasta s-postiviestin ensi viikon alussa.

Huolehdithan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla GOGOn asiakasjärjestelmässä. Tiedot voit päivittää ajanvarauskalenterista tai vastaanotoissa.

Olemme saaneet kysymyksiä, miksi emme julkaise tarkkoja tietoja altistumisten ajankohdista; teemme tiiviisti yhteistyötä Taysin tartuntatautiyksikön kanssa ja heidän ohjeistuksen mukaisesti emme voi yksilöidä altistumisia/tartuntoja. GOGOn ensisijainen tehtävä on toimittaa pyydetyt asiakaslistat mahdollisimman nopeasti eteenpäin, jotta jäljitystiimi voi tehdä työnsä. Taysista ollaan altistuneisiin yhteydessä aina henkilökohtaisesti.

Näillä toimenpiteillä pyrimme varmistamaan, että treenit jatkuvat normaalisti mahdollisimman pian. Lämmin kiitos ymmärryksestä ja tuesta näinä poikkeuksellisina aikoina!

Kiittäen,

Taru Vähätalo,
GOGO Liikuntakeskus Oy

Tilannepäivitys 20.4.:

Tietoomme on tullut, että viime viikolla joillakin ryhmäliikuntatunneillamme on tapahtunut altistumisia koronavirukselle ja nämä ovat johtaneet myös joihinkin tartuntoihin.
Otamme tilanteen vakavasti. Tays:in infektioyksikön ja tartunnanjäljityksen erikoislääkärin Ville Kailan ja Taysin tartunnanjäljitystiimin kanssa keskusteltuamme olemme päättäneet seuraavista toimenpisteistä:
Varotoimena GOGO Parkin ohjattu ryhmäliikunta on tauolla 20.4.-25.4. välisen ajan. GOGO Parkin kuntosali ja squash on käytössä normaalisti ja muut tilat omia treenejä varten. GOGO Hermian ja Cityn ryhmäliikunta jatkuu, tarkista ajankohtainen ryhmäliikunta-aikataulu tästä. Ohjaajille on annettu ohjeeksi käyttää maskia tunnilla, suosittelemme tätä myös asiakkaille ryhmäliikunnassa ja kuntosalilla toistaiseksi.
Haluamme tietysti pitää sinusta jäsenestämme huolta myös tänä aikana. Sen vuoksi striimaamme joka päivä livetunteja GOGO Onlineen. Livetuntien aikataulut löydät GOGO Onlinen etusivulta https://gogo.fi/online/ Lisäksi jäsenenä sinulla on käytössä koko GOGO Online- treenikirjaston sisältö. Löydät myös paljon ohjattuja Les Mills-konseptin ryhmäliikuntatunteja tämän linkin kautta https://lmod.co/club.
Kaikkiin altistuneisiin on ollaan yhteydessä Tays:in infektioyksikön toimesta.
Pahoittelemme suuresti lyhyellä varoitusajalla tulevaa ilmoitusta, mutta pidämme tärkeänä reagoida asiaan välittömästi!
Kiitos, kun olet jäsenemme. Uskotaan yhdessä siihen, että olemme jo näiden haastavien aikojen paremmalla puolella.
Kiittäen,
Taru Vähätalo,
GOGO Liikuntakeskus

Tilannepäivitys 9.3.:

(Päivitetty 9.3.2021)

AVI:n 9.3. antaman päätöksen mukaan Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella astuu voimaan 11.3. alkaen ohjeistus, jonka mukaan turvavälit pitää taata asiakkaille tarkoitetuissa tiloissa, jotta lähikontakteja pystytään välttämään. Lähikontakti tarkoittaa ihmisten fyysistä kontaktia tai oleskelua kasvotusten tai samassa tilassa alle kahden metrin etäisyydellä yli 15 minuutin ajan.  Jotta turvavälit toteutuvat tosiasiallisesti, toimijoiden on varmistettava, että samassa tilassa olevien ihmisten välillä on vähintään 2 metrin turvaväli. Me GOGOlla olemme ottaneet tämän huomioon toiminnassamme jo aikaisemmin, eli sekä kuntosalin että ryhmäliikunnan saralla näiden turvavälien noudattaminen on mahdollista kaikille asiakkaille. Otathan edelleen huomioon toiminnassasi muut treenaajat ja kaikki annetut turvallisuus- ja hygieniaohjeistukset. Pirkanmaalla on voimassa 11.3. alkaen myös kuuden (6) henkilön kokoontumisrajoitus yleisötilaisuuksien osalta. Otathan huomioon, että jatkuvaluonteista palvelutoimintaa, johon esimerkiksi kaupat ja kuntosalit lukeutuvat, ei mielletä yleisötilaisuudeksi. Näin ollen noudatamme toiminnassamme yllä annettuja ohjeita.

Tilannepäivitys 25.2.:

(Päivitetty 25.2.2021)

GOGO Liikuntakeskukset ovat avoinna normaaliaukioloin. Seuraamme erittäin tarkkaan Suomen koronatilannetta sekä aluehallintoviraston ohjeita siitä, tulevatko tulevien viikkojen erityistoimenpiteet vaikuttamaan toimintaamme. Infoamme jäseniämme ensi tilassa, mikäli muutoksia toimintaamme tulee.

Uuden tartuntatautilain mukaan asiakkailla on oltava mahdollisuus pitää vähintään 2m etäisyys muihin treenaajiin. GOGOlla on tehty lukuisia toimenpiteitä viruksen leviämisen torjumiseksi. Kaikilla GOGO saleilla on yli 2000m2 tilat joten kävijöille riittää hyvin tilaa ja reilusti yli kahden metrin turvavälit myös ”ruuhka-aikaan”, olemme myös uudelleen sijoittaneet tai poistaneet aerobisia laitteita, jotta turvavälien pitäminen on mahdollista. Mikäli mahdollista, niin suosittelemme käyttämään salia arkisin muulloin kuin klo 17-20 välillä. Muina aikoina GOGOlla on hyvin väljää.

Toivomme jäsenten noudattavan seuraavia toimenpiteitä:
• Tulethan treenaamaan vain täysin terveenä
• Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta – pese kädet tullessa ja lähtiessä.
• Suosittelemme vahvasti maskin käyttöä sisätiloissa kuljettaessa. Käytäthän maskia tullessa ja lähtiessä, myös ryhmäliikuntatunnille mennessä ja poistuttaessa. Treenatessa maskin käyttö on vapaaehtoista.
• Treenipyyhkeen käyttö laitteen suojaksi on pakollista ja laitteen kosketuspintojen desinfioiminen käytön jälkeen.
• Pidäthän kahden metrin turvavälin muihin ihmisiin koko käyntisi ajan.
• Pukuhuoneita voi välttää ja pyri viipymään pukuhuoneessa max. 15min.

Tilannepäivitys 1/2021

(Päivitetty 12.1.2020)

Pirkanmaalla on nyt annettu uusia ohjeistuksia koronatilanteeseen liittyen, joiden pohjalta olemme tehneet lisää muutoksia toimintaamme. Tilanne on haastava ja ymmärrämme että se aiheuttaa monenlaisia tuntemuksia. Haluamme korostaa, että toimimme jatkossakin viranomaismääräysten mukaisesti ja lisäämme tarvittaessa entisestään epidemian leviämisen estämiseen liittyviä toimia kaikissa toimipaikoissamme. Olemme avoinna, ja haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden pitää hyvinvoinnistaan huolta turvallisesti. Aloitamme myös livestriimaukset ke 2.12. GOGOn Youtube-kanavalla sekä Facebook Livessä, jotta voit treenata kotona tuttujen GOGOn ohjaajien opastuksella, myös suosituimpia ja uusimpia LesMills-ohjelmia!

Uusimmat muutoksemme asiakkaiden hyvinvoinnin turvaamiseksi:

• GOGOn ryhmäliikunnan asiakaspaikkamääriä rajoitetaan edelleen jokaisen salin osalta 2.12. alkaen. Ryhmäliikuntasalimme ovat hyvin suuria, ja ryhmäkoot on suhteutettu salin kokoon niin, että turvavälit ovat monenkertaiset suositeltuun nähden. Ryhmäliikuntasalit ovat asiakkaiden vapaassa käytössä salien ollessa vapaana. Suosittelemme myös GOGO Parkin virtuaalitunteja omaan aikaan; tiesithän että The TRIP-tunnitkin löytyvät virtuaalina ja ovat vapaasti käytettävissäsi!?
  • Ryhmien pikkujoulut perutaan, ja ryhmät jäävät normaaleille joulutauoille viikoilla 50-51, ja jatkavat näillä näkymin loppiaisen (6.1.) jälkeen normaalisti. Vesijumppa päättyy 1.12.
  • GOGOn henkilökunta käyttää maskia kaikissa asiakastapaamisissa ja asiakaspalvelutilanteissa 30.11. alkaen. Suosittelemme myös asiakkaille maskin käyttöä, etenkin pukutiloissa. Pukutiloja suosittelemme välttämään ja mahdollisuuksien mukaan peseytymään kotona. Kengät saa jättää salin ulkopuolelle ja pienen laukun voi ottaa saliin mukaan.
  • Yleisiä oleskelutiloja suositellaan välttämään.
  • Lastenhoito on toistaiseksi auki supistetuin aukioloajoin.
  • Saunoissa max 4 hlö rajoitus tulee voimaan 2.12., GOGO Parkin alakerran pienemmät saunat suljetaan loppuvuodeksi. Infrapunasaunassa GOGO Cityssä max 2 hlö kerrallaan.

Lisää ohjeita asiakkaille sekä lisätietoa kuinka GOGO huolehtii hygieniasta löytyy alempaa, usein kysytyistä kysymyksistä.

Kiitos kun välität!

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Onko kuntosalit auki?
Kaikki kuntosalimme ovat auki normaalien aukioloaikojemme mukaisesti. GOGOn lastenhoito on toistaiseksi auki supistetuin aukioloin. (30.11.2020)

Olemme rajanneet ryhmäliikunnan paikkamääriä 2.12. alkaen noin 30-40% kapasiteetista. GOGOn salit ovat suuria joten turvavälit toteutuvat nyt moninkertaisesti. Salikoot: City alasali: 20 City yläsali: 15 City spinningsali: 14 Park yläsali: 28 Park alasali: 20 Park tripsali: 14 (7.12.alkaen) Hermia sininen sali: 20 Hermia keltainen sali: 13 Hermia spinningsali: 14 Tuntien välissä on hyvin aikaa välineiden desinfiointia varten sekä ilmanvaihtoon Varauskalenterissa nyt uutena ominaisuutena vihreä valo niiden tuntien kohdalla, joilla on väljää. Vihreällä valolla merkataan ne tunnit, joilta on jäänyt paikkoja vapaaksi 2.12. voimaan astuneiden maksimimäärien nojalla. Lista päivitetään viikottain ja se on nähtävissä myös keskuksissamme Saleissa on tarrat jotka merkkaavat jokaisen liikkujan paikan niin, että turvavälit säilyvät. Asetathan maton/laudan vasemman reunan tälpän päälle, tai asetutu itse täplän päälle jos tunnille ei käytetä välineitä 2.3.2021 alkaen 100 % ryhmäliikunnan paikoista on varattavissa ajanvarauskalenterissa 7 päivää etukäteen alkaen klo 8 aamulla. Näin mahdollistamme yhä useammalle asiakkaalle paikan tunnille, sekä vähennämme odottelua keskuksissa. Mikäli estyt pääsemästä varaamallesi tunnille, muistathan peruuttaa paikkasi. Hikipyyhkeen käyttö on pakollista ja suosittelemme käyttämään omaa jooga-mattoa. Mikäli yleisiä mattoja käyttää, tulee ne puhdistaa hyvin keskuksista löytyvillä desinfiointiaineilla. Myös muut välineet desinfioidaan ennen ja jälkeen tunnin. Desinfiointia varten joidenkin tuntien väliin on jätetty 5-15 min aikaa Voit välttää pukuhuoneita tulemalla paikalle treenivaatteissa ja jättämällä kengät salin ulkopuolelle. Pienen pussukan voi tuoda saliin mukaan Pyydämme pesemään kädet ennen ja jälkeen ryhmäliikuntatunnin. Käsisaippuaa on kaikissa vessoissa sekä juomapisteillä (30.11.2020)

Olemme tehostaneet jo ennestään tarkkaa siivoustamme kaikissa keskuksissa Vastaanotossa asioidaan normaalia kauempana maahan piirretyn viivan mukaisesti. Suosittelemme käyttämään lähimaksua käteisen sijaan Desinfioimme jatkuvasti usein kosketeltavia pintoja Sisäänkirjautumiseen riittää kortin väläyttäminen tarpeeksi lähelle lukijaa. Kuntosalille tullessa ei siis tarvitse näpäyttää kosketusnäyttöä tai ottaa kuittia Löydät joka keskuksestamme THL:n ohjeistuksia, käsidesiä ja laitteiden desinfiointiaineita. Muistutamme asiakkaitamme jatkuvasti noudattamaan ohjeistuksia ja myös valvomme toimenpiteiden tapahtumista ahkerasti, sillä meillä GOGOlla henkilökunta on aina paikalla Olemme rajoittaneet ryhmäliikuntatuntiemme osallistujamääriä siten, että turvavälit säilyvät. Saleissa on tarrat osoittamaan jokaiselle paikka salissa niin, että turvaväli on riittävä. Tarroja on toistaiseksi enemmän, kuin mitä tunnille tällä hetkellä päästetään. Kuntosalilla laitteita on siirretty kauemmas toisistaan tai jokatoinen aerobinen laite on poissa käytöstä toistaiseksi, jotta turvavälit toteutuvat Pukuhuoneita voi nyt välttää ottamalla pussukan mukaan saliin ja jättämällä ulkokengät salin ulkopuolelle Suosittelemme peseytymään mahdollisuuksien mukaan kotona. Kannustamme myös hanskojen käyttöön kuntosalilla treenatessa; puuvillahanskoja on myynnissä vastaanotossa 1,5€:lla. Kasvomaskin käyttö on vapaaehtoista.
Pyydämme että kaikki ystävällisesti osallistuvat pitämään huolta yhteisestä hyvinvoinnista ja hygieniasta näillä toimenpiteillä:

• Peset kätesi hyvin (20 sekuntia saippualla) ennen ja jälkeen treenin • Käytät käsidesiä (jota tarjoalla useassa paikassa) treenin lomassa • Desinfioit laitteet / laitteen kahvat suihkutettavalla desinfiointiaineella ennen ja jälkeen treenin • Käytät pyyhettä itsesi ja laitteen / maton välissä • Pyyhit kasvoiltasi hien paidan helmaan tai hikirannekkeeseen • Vältä pukuhuoneen käyttöä jos mahdollista (kengät voi jättää salin ulkopuolelle ja kassin voi ottaa mukaan saliin) • Kasvomaskin tai gogo-tuubihuivin käyttö suun edessä on OK • Pidät turvavälin henkilökuntaan ja muihin treenaajiin • Vältä käteisen käyttöä, suosi lähimaksua • Tulet GOGOlle vain täysin terveenä

Varaathan hieman enemmän aikaa treeniisi em. toimenpiteitä varten.

KIITOS KUN VÄLITÄT ❤️

Mikäli jäsensopimukseesi kuuluu jäädytysoikeus, voit jäädyttää jäsenyytesi normaalisti sopimusehtojen mukaan 1-2 kuukaudeksi. Voit halutessasi päivittää sopimuksesi jäädytettävään jäsenyyteen olemalla yhteydessä asiakasneuvontaan. Riskiryhmään kuuluvat (tai jos lähiomainen kuuluu) voivat jäädyttää jäsenyytensä alustavasti yhdeksi (1) kuukaudeksi kerrallaan. Jäädytyksiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä oman keskuksesi Club manageriin, osoitteeseen park@gogo.fi, city@gogo.fi, hermia@gogo.fi. Hyvitykset jäsenmaksuihin taukoajasta huomioidaan aina seuraavalla laskulla, ja jo vastaanotettu lasku tulee siis vielä maksaa. Mikäli olet vuosijäsen, jäsenyyden päättymispäivämäärää siirretään eteenpäin jäädytyksen verran. Jäsenyyden jäädytys pidentää jäsenyyden sitoutumisaikaa normaalien jäsenehtojemme mukaisesti jäädytyksen keston ajan. Tauon sijaan suosittelemme hyödyntämään livestream-tuntejamme sekä aiemmin kuvattuja tallenteita. (30.11.2020)

Tavoitteenamme on pitää jäsenemme liikkeessä oloissa kuin oloissa. Striimaamme aktiivisesti suosituimpia ryhmäliikuntatuntejamme Facebook sekä Youtube kanaviemme kautta, jotka ovat livelähetysten jälkeen katsottavissa myös arkistosta. Myös Instagram tililtämme löytyy paljon tuttujen kuntosaliohjaajiemme kotitreeniohjelmia ja -ohjeita. Lisäksi teemme yhteistyötä Aamulehden kanssa ja striimaamme live-tunteja Aamulehden lukijoille Aamulehti Livessä. Aamulehdessä on myös jo kattava arkisto ryhmäliikuntatuntejamme tuttujen ohjaajiemme ohjaamana. Tulevat live-stream tunnit löydät täältä. Livestremit jatkuvat 2.12. alkaen. (30.11.2020)

Ulkokengät pitää jättää salin ulkopuolelle, mutta takin ja pienen laukun tai pussukan saa ottaa saliin mukaan poikkeuksellisesti välttääkseen pukuhuoneita. (30.11.2020)

GOGO Parkissa on ti 20.4. aamupäivällä ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. GOGO Hermiassa la 17.4. päivällä  ja ma 19.4. illalla ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. GOGO Cityssä on to 15.4. illalla ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. GOGO Hermiassa on ma 12.4. , GOGO Parkissa ti 13.4., ke 14.4., to 15.4., pe 16.4. ja la 17.4. ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. Päivitetty 23.4.2021

Autamme mielellämme! Jos haluat laittaa jäsenyytesi tauolle, lopettaa jäsenyytesi tai haluat kysyä jotakin muuta, olethan yhteydessä mihin tahansa keskukseen.

PARK Hämeenpuisto 47, 33200 Tampere

p. 010 2871 400, park@gogo.fi

Aukioloajat: ma-to 6.30–22 pe 6.30–21 la 9–20 su 12–21

CITY Hämeenkatu 9, 33100 Tampere

p. 010 2871 450, city@gogo.fi

Aukioloajat: ma-pe 6–21.30 la 7-16 su 9–17

HERMIA Insinöörinkatu 41 B, 33720 Tampere

p. 010 2871 430, hermia@gogo.fi

Aukioloajat: ma-pe 6–21.30 la 10–18 su 12–20

VIHREÄ VALO VARAUSKALENTERISSA OSOITTAA RYHMÄLIIKUNTATUNNIT, JOILLE ON VÄLJÄÄ*

*tunneille jäänyt vähintään 5 vapaata paikkaa 10.5. voimaan astuneiden maksimimäärien mukaan, jotka ovat noin 30% alkuperäisestä. Tunnit on merkitty varauskalenterin aikataulunäkymään vihreällä valolla.

gogo kampanja

GOGON TYHJÄT TILAT KÄYTETTÄVISSÄSI

Kun saleissamme ei jumpata ryhmäliikuntatuntien merkeissä, sinä voit vapaasti käyttää niitä omiin treeneihisi! Saleista löydät mattoja, painoja ja muita tarvikkeita - muistathan desinfioida ne saleista löytyvällä aineella lopetettuasi.
Käytössäsi myös The Trip -virtuaalipyöräily GOGO Parkissa!