KIITOS SINULLE!

(Päivitetty 25.11.20)

Vaikka koronatilanne Pirkanmaalla on tällä hetkellä kiihtymisvaiheessa, ja joudumme monin tavoin sopeutumaan uusiin rajoituksiin ja suosituksiin, olemme iloisia ja kiitollisia, että syksy GOGOlla on lähtenyt hienosti käyntiin! Kiitos siitä kuuluu Sinulle, asiakkaallemme, joka omalla toiminnallasi olet huolehtinut hyvästä hygieniasta ja sopeutunut muuttuviin hygienia- ja turvavälikäytäntöihimme. Kun jokainen osallistuu omalta osaltaan, saamme kaikki turvallisesti jatkaa liikkumista sisätiloissa. Uskomme vahvasti liikunnan terveyttä ja hyvinvointia edistäviin vaikutuksiin, niin kehon kuin mielenkin kannalta. Kiitos kun liikut, ja valitset juuri meidät!

Me GOGOlla seuraamme epidemiatilannetta aktiivisesti, teemme muutoksia epidemian hillitsemiseksi ja toimimme viranomaisohjeiden mukaisesti. Olemme viimeaikoina tehneet lisää muutoksia turvataksemme asiakkaidemme terveyden omalta osaltamme:

• Olemme ottaneet kasvomaskit myyntiin (10€ / kpl) kaikissa keskuksissamme, ja suosittelemme maskin käyttöä vahvasti mm. pukutiloissa ja GOGO Cityn hississä. Asiakasneuvojat, kuntosaliohjaajat sekä Personal Trainerit käyttävät keskuksissa kasvomaskeja asiakastapaamisissa. Muualla turvavälit toteutuvat jolloin emme toistaiseksi suosittele tai vaadi maskin käyttöä salilla tai ryhmäliikunnassa. GOGO Cityn hissin sijaan voit käyttää Aleksanterinkadun puoleista sisäänkäyntiä ja portaikkoa soittamalla ovikelloa. Pukutiloja voi välttää jättämällä kengät salin ulkopuolelle ja ottamalla kassin mukaan saliin.
  • Toinen uusimmista muutoksista on väljien tuntien merkitseminen vihreällä valolla, jotta halutessasi voit tehdä valinnan käydä vain niillä tunneilla joilla on hyvin paljon tilaa jokaiselle osallistujalle. Varauskalenterissa (kalenterinäkymässä) on nyt vihreä pallo niiden tuntien kohdalla, joissa kävijämäärä oli edellisellä viikolla alle puolet nykyisestä maksimista (joka n. 50-60% normaalikapasiteetista).
  • Vastaanotoissa on nyt pleksit ja tavoitteenamme on myös siirtyä täysin käteisettömäksi vuoden loppuun mennessä. Suosittelemme lähimaksun käyttöä myös pienemmissä ostoissa.
  • Pirkanmaan uusien ohjeistuksien mukaan (24.11.2020) yli 20-vuotiaiden liikuntaharrastuksien rajoitukset eivät koske sellaista aikuisten harrastustoimintaa, jossa osallistujien turvavälit säilyvät koko harjoituksen ajan. GOGOlla turvavälien säilyminen ryhmäliikunnassa on huomioitu salien asiakasmäärien pienentämisenä sekä asiakaspaikkojen merkitsemisenä lattiaan.

Lisää ohjeita asiakkaille sekä lisätietoa kuinka GOGO huolehtii hygieniasta löytyy alempaa, usein kysytyistä kysymyksistä.

Kiitos kun välität!

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Onko kuntosalit auki?
  • Kaikki kuntosalimme ovat auki normaalien aukioloaikojemme mukaisesti.  GOGOn lastenhoito on järjestetty pääosin liikkuvana lastenhoitona ryhmäliikuntasalissa GOGO Hermiassa. Kaikki palvelumme toimivat normaalisti ja innolla opastamme jäseniämme uusien Roll Shape -hierontarullien käyttöön. GOGO Parkin kuntosalin uudistus on nyt valmis ja uuden sinisemmän ilmeen lisäksi saimme paljon upouusia huippulaitteita! GOGO Cityn upealla kattoterassilla (Muscle Beach) voi treenata raikkaassa ulkoilmassa ja terassille voit napata mukaan myös spinning-pyörän viereisestä salista ja polkea hyvän treenin Tampereen kattojen yllä yksin tai kaverin kanssa.
  • Varauskalenterissa nyt uutena ominaisuutena vihreä valo niiden tuntien kohdalla, joilla on väljää. Lista päivitetään viikottain ja se on nähtävissä myös keskuksissamme.
  • Olemme rajanneet ryhmäliikunnan paikkamääriä noin puoleen (50-60%) kapasiteetista, ja saleissa on nyt tarrat jotka merkkaavat jokaisen liikkujan paikan niin, että turvavälit säilyvät. Asetathan maton/laudan vasemman reunan tälpän päälle, tai asetutu itse täplän päälle jos tunnille ei käytetä välineitä
  • 75 % paikoista on varattavissa ajanvarauskalenterissa 7 päivää etukäteen normaalin seitsemän sijaan alkaen klo 8 aamulla (lukuun ottamatta Spinning- ja kuntosalitunteja, joissa kaikki paikat on varattavissa netistä. Loput paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Näin jokaisella on mahdollisuus päästä haluamalleen tunnille. Mikäli estyt pääsemästä varaamallesi tunnille, muistathan peruuttaa paikkasi.
  • Hikipyyhkeen käyttö on pakollista ja suosittelemme käyttämään omaa jooga-mattoa. Mikäli yleisiä mattoja käyttää, tulee ne puhdistaa hyvin keskuksista löytyvillä desinfiointiaineilla. Myös muut välineet desinfioidaan ennen ja jälkeen tunnin. Desinfiointia varten joidenkin tuntien väliin on jätetty 5-15 min aikaa
  • Voit välttää pukuhuoneita tulemalla paikalle treenivaatteissa ja jättämällä kengät salin ulkopuolelle. Pienen pussukan voi tuoda saliin mukaan
  • Pyydämme pesemään kädet ennen ja jälkeen ryhmäliikuntatunnin. Käsisaippuaa on kaikissa vessoissa sekä juomapisteillä
  • Olemme tehostaneet jo ennestään tarkkaa siivoustamme kaikissa keskuksissa
  • Vastaanotossa asioidaan normaalia kauempana maahan piirretyn viivan mukaisesti. Suosittelemme käyttämään lähimaksua käteisen sijaan
  • Desinfioimme jatkuvasti usein kosketeltavia pintoja
  • Sisäänkirjautumiseen riittää kortin väläyttäminen tarpeeksi lähelle lukijaa. Kuntosalille tullessa ei siis tarvitse näpäyttää kosketusnäyttöä tai ottaa kuittia
  • Löydät joka keskuksestamme THL:n ohjeistuksia, käsidesiä ja laitteiden desinfiointiaineita. Muistutamme asiakkaitamme jatkuvasti noudattamaan ohjeistuksia ja myös valvomme toimenpiteiden tapahtumista ahkerasti, sillä meillä GOGOlla henkilökunta on aina paikalla
  • Olemme rajoittaneet ryhmäliikuntatuntiemme osallistujamääriä siten, että turvavälit säilyvät. Saleissa on tarrat osoittamaan jokaiselle paikka salissa niin, että turvaväli on riittävä. Tarroja on toistaiseksi enemmän, kuin mitä tunnille tällä hetkellä päästetään.
  • Kuntosalilla laitteita on siirretty kauemmas toisistaan tai jokatoinen aerobinen laite on poissa käytöstä toistaiseksi, jotta turvavälit toteutuvat
  • Pukuhuoneita voi nyt välttää ottamalla pussukan mukaan saliin ja jättämällä ulkokengät salin ulkopuolelle
  • Suosittelemme peseytymään mahdollisuuksien mukaan kotona. Kannustamme myös hanskojen käyttöön kuntosalilla treenatessa; puuvillahanskoja on myynnissä vastaanotossa 1,5€:lla. Kasvomaskin käyttö on vapaaehtoista.
  • Olemme aloittaneet ulkotunnit kaikissa keskuksissamme, ja striimaamme suuren määrän liikuntatunteja nettiin, jotta voit pitää kuntosi kovana myös kotona tai mökillä!

Pyydämme että kaikki ystävällisesti osallistuvat pitämään huolta yhteisestä hyvinvoinnista ja hygieniasta näillä toimenpiteillä:

Peset kätesi hyvin (20 sekuntia saippualla) ennen ja jälkeen treenin
• Käytät käsidesiä (jota tarjoalla useassa paikassa) treenin lomassa
• Desinfioit laitteet / laitteen kahvat suihkutettavalla desinfiointiaineella ennen ja jälkeen treenin
• Käytät pyyhettä itsesi ja laitteen / maton välissä
• Pyyhit kasvoiltasi hien paidan helmaan tai hikirannekkeeseen
• Vältä pukuhuoneen käyttöä jos mahdollista (kengät voi jättää salin ulkopuolelle ja kassin voi ottaa mukaan saliin)
• Kasvomaskin tai gogo-tuubihuivin käyttö suun edessä on OK
• Pidät turvavälin henkilökuntaan ja muihin treenaajiin
• Vältä käteisen käyttöä, suosi lähimaksua
• Tulet GOGOlle vain täysin terveenä

Varaathan hieman enemmän aikaa treeniisi em. toimenpiteitä varten.

KIITOS KUN VÄLITÄT ❤️

• Henkilöille, jotka eivät ole voineet käyttää palveluitamme koronavirustilanteen takia on myönnetty ylimääräinen, alustavasti yhden (1) kuukauden jäädytys poikkeusajan aikana. Jäädytyksiä ei enää jatketa automaattisesti ja kaikki jäädytykset lukuunottamatta riskiryhmiin kuuluvia päättyivät 31.5. Riskiryhmään kuuluvat voivat edelleen jäädyttää jäsenyytensä alustavasti yhdeksi (1) kuukaudeksi kerrallaan. Jäädytyksiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä oman keskuksesi Hyvitykset jäsenmaksuihin taukoajasta huomioidaan aina seuraavalla laskulla. Jo vastaanotettu lasku tulee siis vielä maksaa. Mikäli olet vuosijäsen, jäsenyyden päättymispäivämäärää siirretään eteenpäin jäädytyksen verran. Jäsenyyden jäädytys pidentää jäsenyyden sitoutumisaikaa normaalien jäsenehtojemme mukaisesti jäädytyksen keston ajan.
  • Mikäli jäsensopimukseesi kuuluu jäädytysoikeus, voit jäädyttää jäsenyytesi normaalisti sopimusehtojen mukaan 1-2 kuukaudeksi. Voit halutessasi päivittää sopimuksesi jäädytettävään jäsenyyteen olemalla yhteydessä asiakasneuvontaan.
  • Tavoitteenamme on pitää jäsenemme liikkeessä oloissa kuin oloissa. Striimaamme aktiivisesti suosituimpia ryhmäliikuntatuntejamme Facebook sekä Youtube kanaviemme kautta, jotka ovat livelähetysten jälkeen katsottavissa myös arkistosta. Myös Instagram tililtämme löytyy paljon tuttujen kuntosaliohjaajiemme kotitreeniohjelmia ja -ohjeita. Lisäksi teemme yhteistyötä Aamulehden kanssa ja striimaamme live-tunteja Aamulehden lukijoille Aamulehti Livessä. Aamulehdessä on myös jo kattava arkisto ryhmäliikuntatuntejamme tuttujen ohjaajiemme ohjaamana. Tulevat live-stream tunnit löydät täältä. Lisäksi GOGO tarjoaa aktiivisille jäsenilleen mahdollisuuden saada käyttöön laajan Les Mills On Demand -sovelluksen maksutta 31.6. asti (norm. 12,95€/kk), josta löydät 800+ eripituista tuttua Les Mills -ohjelmaa kuten BODYCOMBAT ja BODYBALANCE.
  • Ulkokengät pitää jättää salin ulkopuolelle, mutta takin ja pienen laukun tai pussukan saa ottaa saliin mukaan poikkeuksellisesti välttääkseen pukuhuoneita.
  • Syksyn 2020 ensimmäinen tapaus: Saimme sunnuntaina 18.10. tiedon, että ke 14.10. illan Sh'bam-tunnilla GOGO Hermiassa yhdellä osallistujista todettiin korona sunnuntaina. Tunnilla olleisiin on oltu henkilökohtaisesti yhteydessä PSHP:n puolesta, ja heidät on asetettu varotoimena 10 päivän karanteeniin mahdollisesta altistumisesta alkaen pe 23.10. asti. GOGO lähetti seuraavana päivänä (ma 19.10.) tapahtumasta tiedon kaikille GOGO Hermian asiakkaille.
  • Kevään 2020 aikana yhdeltä GOGO Express salilta on ilmennyt 1 henkilö jolla on myöhemmin todettu koronavirustartunta. Hän oli vielä oireeton tullessaan treenaamaan. Tuolloin THL otti kaikkiin salilla samana päivänä käyneisiin asiakkaisiin yhteyttä, jotta he menisivät heti testeihin jos oireita ilmenee. GOGOlle ei ilmoitettu että kukaan olisi saanut tartuntaa tältä henkilöltä. Varotoimenpiteenä sali siivottiin ja desinfiointiin kauttaaltaan heti kun saimme tiedon tartunnasta, vaikka taudin saanut henkilö oli käynyt salillamme päiviä ennen.

Autamme mielellämme! Jos haluat laittaa jäsenyytesi tauolle, lopettaa jäsenyytesi tai haluat kysyä jotakin muuta, olethan yhteydessä mihin tahansa keskukseen.

PARK

Hämeenpuisto 47, 33200 Tampere

p. 010 2871 400, park@gogo.fi

ma-to 6.30–22
pe 6.30–21
la 9–20
su 12–21

CITY

Hämeenkatu 9, 33100 Tampere

p. 010 2871 450, city@gogo.fi

ma-pe 6–21.30
la 7-16
su 9–17

HERMIA

Insinöörinkatu 41 B, 33720 Tampere

p. 010 2871 430, hermia@gogo.fi

ma-pe 6–21.30
la 10–18
su 12–20

VIIKOITTAIN PÄIVITTYVÄ LISTA SYKSYN 2020 RYHMÄLIIKUNTATUNNEISTA, JOILLA ON VÄLJÄÄ*

*osallistujamäärä korkeintaan 50% maksimimäärästä (Päivitetty 24.11.20)
Tunnit on merkitty varauskalenterin aikataulunäkymään vihreällä valolla.

Ma 16.30 BAREFOOT BOOTCAMP 45

La 12.40 TERÄSPAKARAT 30
La 13.15 CXWORX 30

GOGON TYHJÄT TILAT KÄYTETTÄVISSÄSI

Kun saleissamme ei jumpata ryhmäliikuntatuntien merkeissä, sinä voit vapaasti käyttää niitä omiin treeneihisi! Saleista löydät mattoja, painoja ja muita tarvikkeita - muistathan desinfioida ne saleista löytyvällä aineella lopetettuasi.
Käytössäsi myös The Trip -virtuaalipyöräily GOGO Parkissa!