KIITOS SINULLE!

Haluamme kiittää kaikkia GOGOn jäseniä sitoutuneisuudesta ja välittämisestä tänä vaikeana keväänä koronavirustilanteen aiheuttaman epävarmuuden vuoksi. Olemme vastaanottaneet paljon ystävällisiä ja rohkaisevia viestejä, samalla kun olemme tehneet vaikeita päätöksiä ja arvioineet joka päivä tilannetta uudestaan. Kiitos teille!

Olemme tehneet paljon toimenpiteitä keskuksissamme niin turvavälien varmistamiseksi kuin hyvästä hygieniasta huolehtimiseksi, jotta jokainen voi treenata turvallisin mielin. Toimenpiteistä voit lukea lisää usein kysytyistä kysymyksistä.

On ollut hienoa nähdä kuinka aktiivisina GOGOn jäsenet ovat pysyneet koronankin aikana! Live-striimaukset ryhmäliikuntatunneiltamme ovat saaneet huimia katselumääriä niin Aamulehti Livessä kuin omalla Facebook– ja Youtube-kanavallamme. Olemme päättäneet jatkaa live-striimauksia ainakin koko kesän, jotta mökilläkin voit treenata meidän huippuohjaajiemme opastuksella suomenkielellä.

Kesäaikatauluun siirryimme 1.6. alkaen, ja aikatauluissa on valtava valikoima erilaisia tunteja kuntosalitunneista terassitunteihin ja puistojumppiin! Tutustu aikatauluihimme täällä: gogo.fi/aikataulut/.

Toivotamme Sinut tervetulleeksi liikkumaan ilmastoituihin tiloihimme turvallisesti! Tulethan paikalle vain täysin terveenä ja pidät huolta hyvästä hygieniasta.

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Onko kuntosalit auki?
  • Kaikki kuntosalimme ovat auki normaalien aukioloaikojemme mukaisesti. Ryhmäliikunnan uusi kesälukkari on astunut voimaan 1.6. Lisäksi GOGOn lastenhoito on avattu 1.6. alkaen, pääosin liikkuvana lastenhoitona ryhmäliikuntasalissa. Kaikki palvelumme toimivat nyt jo normaalisti ja innolla opastamme jäseniämme uusien Roll Shape -hierontarullien käyttöön. GOGO Parkin kuntosalin uudistus on pian valmis ja uuden ilmeen lisäksi saamme paljon upouusia huippulaitteita, joista kerromme myöhemmin lisää. Koko uudistuksen ajan tiloissa voi treenata normaalisti. Aikatauluissamme on mukana paljon ulkotunteja ja GOGO Cityn upealla kattoterassilla (Muscle Beach) voi treenata raikkaassa ulkoilmassa joko ohjatuilla tunneilla tai itsekseen. Terassille voit napata mukaan myös spinning pyörän viereisestä salista ja polkea hyvän treenin Tampereen kattojen yllä yksin tai kaverin kanssa.
  • Olemme lisänneet ryhmäliikunnan paikkamääriä noin puoleen kapasiteetistä, ja saleissa on nyt tarrat jotka merkkaavat jokaisen liikkujan paikan niin, että turvavälit säilyvät.
  • 75 % paikoista on varattavissa ajanvarauskalenterissa 7 päivää etukäteen normaalin seitsemän sijaan alkaen klo 8 aamulla (lukuun ottamatta Spinning- ja kuntosalitunteja, joissa kaikki paikat on varattavissa netistä. Loput paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Näin jokaisella on mahdollisuus päästä haluamalleen tunnille. Mikäli estyt pääsemästä varaamallesi tunnille, muistathan peruuttaa paikkasi.
  • Hikipyyhkeen käyttö on pakollista ja suosittelemme käyttämään omaa jooga-mattoa. Mikäli yleisiä mattoja käyttää, tulee ne puhdistaa hyvin keskuksista löytyvillä desinfiointiaineilla. Myös muut välineet desinfioidaan ennen ja jälkeen tunnin. Desinfiointia varten joidenkin tuntien väliin on jätetty 5-15 min aikaa.
  • Voit välttää pukuhuoneita tulemalla paikalle treenivaatteissa ja jättämällä kengät salin ulkopuolelle. Pienen pussukan voi tuoda saliin mukaan.
  • Pyydämme pesemään käden ennen ja jälkeen ryhmäliikuntatunnin. Käsisaippuaa on kaikilla vesipisteillä ja vessoissa.
  • Olemme tehostaneet jo ennestään tarkkaa siivoustamme kaikissa keskuksissa
  • Vastaanotossa asioidaan normaalia kauempana maahan piirretyn viivan mukaisesti. Suosittelemme käyttämään lähimaksua käteisen sijaan
  • Desinfioimme jatkuvasti usein kosketeltavia pintoja
  • Sisäänkirjautumiseen riittää kortin väläyttäminen tarpeeksi lähelle lukijaa. Kuntosalille tullessa ei siis tarvitse näpäyttää kosketusnäyttöä tai ottaa kuittia
  • Löydät joka keskuksestamme THL:n ohjeistuksia, käsidesiä ja laitteiden desinfiointiaineita. Muistutamme asiakkaitamme jatkuvasti noudattamaan ohjeistuksia ja myös valvomme toimenpiteiden tapahtumista ahkerasti, sillä meillä GOGOlla henkilökunta on aina paikalla
  • Olemme rajoittaneet ryhmäliikuntatuntiemme osallistujamääriä siten, että turvavälit säilyvät. Saleissa on tarrat osoittamaan jokaiselle paikka salissa niin, että turvaväli on riittävä. Tarroja on toistaiseksi enemmän, kuin mitä tunnille tällä hetkellä päästetään.
  • Kuntosalilla laitteita on siirretty kauemmas toisistaan tai jokatoinen aerobinen laite on poissa käytöstä toistaiseksi, jotta turvavälit toteutuvat
  • Pukuhuoneita voi nyt välttää ottamalla pussukan mukaan saliin ja jättämällä ulkokengät salin ulkopuolelle
  • Suosittelemme peseytymään mahdollisuuksien mukaan kotona. Kannustamme myös hanskojen käyttöön kuntosalilla treenatessa; puuvillahanskoja on myynnissä vastaanotossa 1,5€:lla. Kasvomaskin käyttö on vapaaehtoista.
  • Olemme aloittaneet ulkotunnit kaikissa keskuksissamme, ja striimaamme suuren määrän liikuntatunteja nettiin, jotta voit pitää kuntosi kovana myös kotona tai mökillä!

Pyydämme että kaikki ystävällisesti osallistuvat pitämään huolta yhteisestä hyvinvoinnista ja hygieniasta näillä toimenpiteillä:

Peset kätesi hyvin (20 sekuntia saippualla) ennen ja jälkeen treenin
• Käytät käsidesiä (jota tarjoalla useassa paikassa) treenin lomassa
• Desinfioit laitteet / laitteen kahvat suihkutettavalla desinfiointiaineella ennen ja jälkeen treenin
• Käytät pyyhettä itsesi ja laitteen / maton välissä
• Pyyhit kasvoiltasi hien paidan helmaan tai hikirannekkeeseen
• Vältä pukuhuoneen käyttöä jos mahdollista (kengät voi jättää salin ulkopuolelle ja kassin voi ottaa mukaan saliin)
• Kasvomaskin tai gogo-tuubihuivin käyttö suun edessä on OK
• Pidät turvavälin henkilökuntaan ja muihin treenaajiin
• Vältä käteisen käyttöä, suosi lähimaksua
• Tulet GOGOlle vain täysin terveenä

Varaathan hieman enemmän aikaa treeniisi em. toimenpiteitä varten.

KIITOS KUN VÄLITÄT ❤️

• Henkilöille, jotka eivät ole voineet käyttää palveluitamme koronavirustilanteen takia on myönnetty ylimääräinen, alustavasti yhden (1) kuukauden jäädytys poikkeusajan aikana. Jäädytyksiä ei enää jatketa automaattisesti ja kaikki jäädytykset lukuunottamatta riskiryhmiin kuuluvia päättyivät 31.5. Riskiryhmään kuuluvat voivat edelleen jäädyttää jäsenyytensä alustavasti yhdeksi (1) kuukaudeksi kerrallaan. Jäädytyksiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä oman keskuksesi Hyvitykset jäsenmaksuihin taukoajasta huomioidaan aina seuraavalla laskulla. Jo vastaanotettu lasku tulee siis vielä maksaa. Mikäli olet vuosijäsen, jäsenyyden päättymispäivämäärää siirretään eteenpäin jäädytyksen verran. Jäsenyyden jäädytys pidentää jäsenyyden sitoutumisaikaa normaalien jäsenehtojemme mukaisesti jäädytyksen keston ajan.
  • Mikäli jäsensopimukseesi kuuluu jäädytysoikeus, voit jäädyttää jäsenyytesi normaalisti sopimusehtojen mukaan 1-2 kuukaudeksi. Voit halutessasi päivittää sopimuksesi jäädytettävään jäsenyyteen olemalla yhteydessä asiakasneuvontaan.
  • Tavoitteenamme on pitää jäsenemme liikkeessä oloissa kuin oloissa. Striimaamme aktiivisesti suosituimpia ryhmäliikuntatuntejamme Facebook sekä Youtube kanaviemme kautta, jotka ovat livelähetysten jälkeen katsottavissa myös arkistosta. Myös Instagram tililtämme löytyy paljon tuttujen kuntosaliohjaajiemme kotitreeniohjelmia ja -ohjeita. Lisäksi teemme yhteistyötä Aamulehden kanssa ja striimaamme live-tunteja Aamulehden lukijoille Aamulehti Livessä. Aamulehdessä on myös jo kattava arkisto ryhmäliikuntatuntejamme tuttujen ohjaajiemme ohjaamana. Tulevat live-stream tunnit löydät täältä. Lisäksi GOGO tarjoaa aktiivisille jäsenilleen mahdollisuuden saada käyttöön laajan Les Mills On Demand -sovelluksen maksutta 31.6. asti (norm. 12,95€/kk), josta löydät 800+ eripituista tuttua Les Mills -ohjelmaa kuten BODYCOMBAT ja BODYBALANCE.
  • Ulkokengät pitää jättää salin ulkopuolelle, mutta takin ja pienen laukun tai pussukan saa ottaa saliin mukaan poikkeuksellisesti välttääkseen pukuhuoneita.
  • Kevään aikana yhdeltä GOGO Express salilta on ilmennyt 1 henkilö jolla on myöhemmin todettu koronavirustartunta. Hän oli vielä oireeton tullessaan treenaamaan. Tuolloin THL otti kaikkiin salilla samana päivänä käyneisiin asiakkaisiin yhteyttä, jotta he menisivät heti testeihin jos oireita ilmenee. GOGOlle ei ilmoitettu että kukaan olisi saanut tartuntaa tältä henkilöltä. Varotoimenpiteenä sali siivottiin ja desinfiointiin kauttaaltaan heti kun saimme tiedon tartunnasta, vaikka taudin saanut henkilö oli käynyt salillamme päiviä ennen. Muita tapauksia ei kyseisellä salilla tämän jälkeen ole ilmennyt.

Autamme mielellämme! Jos haluat laittaa jäsenyytesi tauolle, lopettaa jäsenyytesi tai haluat kysyä jotakin muuta, olethan yhteydessä mihin tahansa keskukseen.

PARK

Hämeenpuisto 47, 33200 Tampere

p. 010 2871 400, park@gogo.fi

ma-to 6.30–22
pe 6.30–21
la 9–20
su 12–21

CITY

Hämeenkatu 9, 33100 Tampere

p. 010 2871 450, city@gogo.fi

ma-pe 6–21.30
la 7-16
su 9–17

HERMIA

Insinöörinkatu 41 B, 33720 Tampere

p. 010 2871 430, hermia@gogo.fi

ma-pe 6–21.30
la 10–18
su 12–20

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5/5:

"Tämä paikka on mun toinen perheeni. Ihania ihmisiä töissä ja huippu jumppaohjaajat, jotka jaksavat motivoida ja tsempata koko ajan ihmisiä. Ilo on GOGOlla treenata!"

- Laura

JÄSENIEMME TÄHTIHETKET

• Kiitos Karo!

Karon ohjauksessa harmaakin päivä räjähtää täyteen kirkkauteensa! Tehokasta ja taitavaa ohjaamista erityisesti TRIP-tunneilla. Paras tsemppi päällä! Kiitos!

–Neltsi

• Piilan tunnit

On hyviä ohjaajia ja sitten on heitä jotka on vielä vähän enemmän! Piila on yksi heistä❣️

–_S_

• Suvin vatsa-selkä & liikkuvuus

Upeaa, että Suvi on taas palannut ohjaamaan vatsa-selkää ja liikkuvuutta. Hänen tuntinsa ovat suosikkejani, just oikea tunnelma ja ammattimainen asenne…

–RR

• Darian Bodyjam

Tykkään Darian tyylistä ohjata. Ilon kautta hauskalla ohjelmalla 👍

–Uusi harrastaja

• Seda tietää mitä tekee

Maanantain vatsa-selkä ja pitkä venyttely oli tehokas kombo. Fysioterapeuttina Seda tietää mitä tekee ja se tuntui lihaksissa ja kropan avautumisessa…

–KK

JÄSENEDUT

GOGOn jäsenenä saat aina enemmän!

Pysy liikkeessä 💕GOGO