TILANNEPÄIVITYS 3.8.

GOGO Liikuntakeskuksissa panostetaan edelleen riittävään ja hyvään hygieniaan sekä yleisten suositusten noudattamiseen turvallisen harjoittelun takaamiseksi. Huolehdimme keskuksissa lukuisista hygieniatoimenpiteistä yhdessä jäsentemme kanssa, että voimme kaikki treenata turvallisesti. Olemme mm. käsitelleet kaikkien liikuntakeskustemme laitteet ja välineet Nanoxin Fotonit-pinnoitteella, joka tappaa bakteerit ja virukset kosketuspinnoilta 99,99 %: sesti. Suoja kestää vuoden, ja suojan tehoa testataan säännöllisesti.

Ryhmäliikunnan osallistujamäärästä on tällä hetkellä käytössä noin puolet (salien kapasiteetin) paikoista. Meillä on isot ja avarat tilat ja hyvä ilmanvaihto, joten tilaa hengittää riittää ja tunneille mahtuu mukavasti. Varattavissa on 100 % ryhmäliikunnan paikoista, mutta tunneille voit tulla myös varaamatta paikkaa etukäteen.

Muistutukseksi muutama yleisohje, jotka henkilökunta ottaa aina huomioon ja jota toivomme ja suosittelemme myös asiakkaillemme:

• Suosittelemme maskin käyttöä yleisissä tiloissa, treenin aikana maskin käyttö on vapaaehtoista
  • Pese kädet tullessa salille ja lähtiessäsi salilta
  • Käytä käsidesiä
  • Pidä huolta turvaväleistä kanssatreenajiin
  • Ryhmäliikunnassa suosi punaisella täplällä merkittyjä paikkoja (turvavälit)
  • Käytä hikipyyhettä treenatessasi

Pysytään terveinä ja liikkeessä.

TILANNEPÄIVITYS 23.4.

Viime aikaiset tapahtumat koskien altistumisia ja tartuntoja GOGO Liikuntakeskuksissa ovat erittäin ikäviä ja GOGOlla otamme asian vakavasti. Yhteistyössä Taysin infektioyksikön kanssa olemme keskustelleet seuraavista toimenpiteistä jatkon suhteen.

Ensi viikon ajaksi ma 26.4. –  su 2.5. teemme erikoislukujärjestyksen ryhmäliikuntatunneille. Lukujärjestys päivitetään viikonlopun aikana. Otathan huomioon, että osa tunneista saattaa poistua ja näin ollen myös varaukset raukeavat. Poistetuilta tunneilta Suosittelemme tarkastamaan ajankohtaisen lukujärjestyksen ajanvarauskalenterista. https://gogo.fi/aikataulut/

Asioita joita toivomme teidän huomioivan ensi viikolla:

Käytäthän vain yhden keskuksen palveluita 26.4. – 2.5. välisenä aikana. Treenata voit vain joko Parkissa, Cityssä tai Hermiassa. Tämä on Taysin infektioyksikön suositus tulevalle viikolle.

Käytä kasvomaskia aulatiloissa, pukuhuoneissa ja ryhmäliikuntatunneille saavuttaessa sekä poistuttaessa. Suosittelemme maskin käyttöä myös treenin aikana, mutta tarvittaessa voit ottaa maskin pois saavuttuasi omalle paikallesi. Ryhmäliikuntaohjaajat käyttävät maskia tuntien aikana.

Vältä pukuhuoneita mahdollisuuksien mukaan. Saunat ovat pois käytöstä toistaiseksi.

Pi erityisen hyvin huolta turvaväleistä koko käyntisi ajan ja huomioi hygieniaohjeistukset huolellisesti.

Mikäli haluat tehdä treenisi kotona, GOGO Online –treenikirjastoon on nyt lisätty myös LesMills tunteja. Lisää lajeja on tulossa lähiaikoina. https://gogo.fi/online/

Mahdollisiin altistuneisiin ollaan Taysin puolesta oltu henkilökohtaisesti yhteydessä. Kaikille karanteeniin määrätyille tulemme hyvittämään kokonaisen kuukauden treeniajan. Kyseiset henkilöt saavat asiasta s-postiviestin ensi viikon alussa.

Huolehdithan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla GOGOn asiakasjärjestelmässä. Tiedot voit päivittää ajanvarauskalenterista tai vastaanotoissa.

Olemme saaneet kysymyksiä, miksi emme julkaise tarkkoja tietoja altistumisten ajankohdista; teemme tiiviisti yhteistyötä Taysin tartuntatautiyksikön kanssa ja heidän ohjeistuksen mukaisesti emme voi yksilöidä altistumisia/tartuntoja. GOGOn ensisijainen tehtävä on toimittaa pyydetyt asiakaslistat mahdollisimman nopeasti eteenpäin, jotta jäljitystiimi voi tehdä työnsä. Taysista ollaan altistuneisiin yhteydessä aina henkilökohtaisesti.

Näillä toimenpiteillä pyrimme varmistamaan, että treenit jatkuvat normaalisti mahdollisimman pian. Lämmin kiitos ymmärryksestä ja tuesta näinä poikkeuksellisina aikoina!

Kiittäen,

Taru Vähätalo,
GOGO Liikuntakeskus Oy

Tilannepäivitys 20.4.:

Tietoomme on tullut, että viime viikolla joillakin ryhmäliikuntatunneillamme on tapahtunut altistumisia koronavirukselle ja nämä ovat johtaneet myös joihinkin tartuntoihin.
Otamme tilanteen vakavasti. Tays:in infektioyksikön ja tartunnanjäljityksen erikoislääkärin Ville Kailan ja Taysin tartunnanjäljitystiimin kanssa keskusteltuamme olemme päättäneet seuraavista toimenpisteistä:
Varotoimena GOGO Parkin ohjattu ryhmäliikunta on tauolla 20.4.-25.4. välisen ajan. GOGO Parkin kuntosali ja squash on käytössä normaalisti ja muut tilat omia treenejä varten. GOGO Hermian ja Cityn ryhmäliikunta jatkuu, tarkista ajankohtainen ryhmäliikunta-aikataulu tästä. Ohjaajille on annettu ohjeeksi käyttää maskia tunnilla, suosittelemme tätä myös asiakkaille ryhmäliikunnassa ja kuntosalilla toistaiseksi.
Haluamme tietysti pitää sinusta jäsenestämme huolta myös tänä aikana. Sen vuoksi striimaamme joka päivä livetunteja GOGO Onlineen. Livetuntien aikataulut löydät GOGO Onlinen etusivulta https://gogo.fi/online/ Lisäksi jäsenenä sinulla on käytössä koko GOGO Online- treenikirjaston sisältö. Löydät myös paljon ohjattuja Les Mills-konseptin ryhmäliikuntatunteja tämän linkin kautta https://lmod.co/club.
Kaikkiin altistuneisiin on ollaan yhteydessä Tays:in infektioyksikön toimesta.
Pahoittelemme suuresti lyhyellä varoitusajalla tulevaa ilmoitusta, mutta pidämme tärkeänä reagoida asiaan välittömästi!
Kiitos, kun olet jäsenemme. Uskotaan yhdessä siihen, että olemme jo näiden haastavien aikojen paremmalla puolella.
Kiittäen,
Taru Vähätalo,
GOGO Liikuntakeskus

Tilannepäivitys 9.3.:

(Päivitetty 9.3.2021)

AVI:n 9.3. antaman päätöksen mukaan Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella astuu voimaan 11.3. alkaen ohjeistus, jonka mukaan turvavälit pitää taata asiakkaille tarkoitetuissa tiloissa, jotta lähikontakteja pystytään välttämään. Lähikontakti tarkoittaa ihmisten fyysistä kontaktia tai oleskelua kasvotusten tai samassa tilassa alle kahden metrin etäisyydellä yli 15 minuutin ajan.  Jotta turvavälit toteutuvat tosiasiallisesti, toimijoiden on varmistettava, että samassa tilassa olevien ihmisten välillä on vähintään 2 metrin turvaväli. Me GOGOlla olemme ottaneet tämän huomioon toiminnassamme jo aikaisemmin, eli sekä kuntosalin että ryhmäliikunnan saralla näiden turvavälien noudattaminen on mahdollista kaikille asiakkaille. Otathan edelleen huomioon toiminnassasi muut treenaajat ja kaikki annetut turvallisuus- ja hygieniaohjeistukset. Pirkanmaalla on voimassa 11.3. alkaen myös kuuden (6) henkilön kokoontumisrajoitus yleisötilaisuuksien osalta. Otathan huomioon, että jatkuvaluonteista palvelutoimintaa, johon esimerkiksi kaupat ja kuntosalit lukeutuvat, ei mielletä yleisötilaisuudeksi. Näin ollen noudatamme toiminnassamme yllä annettuja ohjeita.

Tilannepäivitys 25.2.:

(Päivitetty 25.2.2021)

GOGO Liikuntakeskukset ovat avoinna normaaliaukioloin. Seuraamme erittäin tarkkaan Suomen koronatilannetta sekä aluehallintoviraston ohjeita siitä, tulevatko tulevien viikkojen erityistoimenpiteet vaikuttamaan toimintaamme. Infoamme jäseniämme ensi tilassa, mikäli muutoksia toimintaamme tulee.

Uuden tartuntatautilain mukaan asiakkailla on oltava mahdollisuus pitää vähintään 2m etäisyys muihin treenaajiin. GOGOlla on tehty lukuisia toimenpiteitä viruksen leviämisen torjumiseksi. Kaikilla GOGO saleilla on yli 2000m2 tilat joten kävijöille riittää hyvin tilaa ja reilusti yli kahden metrin turvavälit myös ”ruuhka-aikaan”, olemme myös uudelleen sijoittaneet tai poistaneet aerobisia laitteita, jotta turvavälien pitäminen on mahdollista. Mikäli mahdollista, niin suosittelemme käyttämään salia arkisin muulloin kuin klo 17-20 välillä. Muina aikoina GOGOlla on hyvin väljää.

Toivomme jäsenten noudattavan seuraavia toimenpiteitä:
• Tulethan treenaamaan vain täysin terveenä
• Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta – pese kädet tullessa ja lähtiessä.
• Suosittelemme vahvasti maskin käyttöä sisätiloissa kuljettaessa. Käytäthän maskia tullessa ja lähtiessä, myös ryhmäliikuntatunnille mennessä ja poistuttaessa. Treenatessa maskin käyttö on vapaaehtoista.
• Treenipyyhkeen käyttö laitteen suojaksi on pakollista ja laitteen kosketuspintojen desinfioiminen käytön jälkeen.
• Pidäthän kahden metrin turvavälin muihin ihmisiin koko käyntisi ajan.
• Pukuhuoneita voi välttää ja pyri viipymään pukuhuoneessa max. 15min.

Tilannepäivitys 1/2021

(Päivitetty 12.1.2020)

Pirkanmaalla on nyt annettu uusia ohjeistuksia koronatilanteeseen liittyen, joiden pohjalta olemme tehneet lisää muutoksia toimintaamme. Tilanne on haastava ja ymmärrämme että se aiheuttaa monenlaisia tuntemuksia. Haluamme korostaa, että toimimme jatkossakin viranomaismääräysten mukaisesti ja lisäämme tarvittaessa entisestään epidemian leviämisen estämiseen liittyviä toimia kaikissa toimipaikoissamme. Olemme avoinna, ja haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden pitää hyvinvoinnistaan huolta turvallisesti. Aloitamme myös livestriimaukset ke 2.12. GOGOn Youtube-kanavalla sekä Facebook Livessä, jotta voit treenata kotona tuttujen GOGOn ohjaajien opastuksella, myös suosituimpia ja uusimpia LesMills-ohjelmia!

Uusimmat muutoksemme asiakkaiden hyvinvoinnin turvaamiseksi:

• GOGOn ryhmäliikunnan asiakaspaikkamääriä rajoitetaan edelleen jokaisen salin osalta 2.12. alkaen. Ryhmäliikuntasalimme ovat hyvin suuria, ja ryhmäkoot on suhteutettu salin kokoon niin, että turvavälit ovat monenkertaiset suositeltuun nähden. Ryhmäliikuntasalit ovat asiakkaiden vapaassa käytössä salien ollessa vapaana. Suosittelemme myös GOGO Parkin virtuaalitunteja omaan aikaan; tiesithän että The TRIP-tunnitkin löytyvät virtuaalina ja ovat vapaasti käytettävissäsi!?
  • Ryhmien pikkujoulut perutaan, ja ryhmät jäävät normaaleille joulutauoille viikoilla 50-51, ja jatkavat näillä näkymin loppiaisen (6.1.) jälkeen normaalisti. Vesijumppa päättyy 1.12.
  • GOGOn henkilökunta käyttää maskia kaikissa asiakastapaamisissa ja asiakaspalvelutilanteissa 30.11. alkaen. Suosittelemme myös asiakkaille maskin käyttöä, etenkin pukutiloissa. Pukutiloja suosittelemme välttämään ja mahdollisuuksien mukaan peseytymään kotona. Kengät saa jättää salin ulkopuolelle ja pienen laukun voi ottaa saliin mukaan.
  • Yleisiä oleskelutiloja suositellaan välttämään.
  • Lastenhoito on toistaiseksi auki supistetuin aukioloajoin.
  • Saunoissa max 4 hlö rajoitus tulee voimaan 2.12., GOGO Parkin alakerran pienemmät saunat suljetaan loppuvuodeksi. Infrapunasaunassa GOGO Cityssä max 2 hlö kerrallaan.

Lisää ohjeita asiakkaille sekä lisätietoa kuinka GOGO huolehtii hygieniasta löytyy alempaa, usein kysytyistä kysymyksistä.

Kiitos kun välität!

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Onko kuntosalit auki?
Kaikki kuntosalimme ovat auki normaalien aukioloaikojemme mukaisesti. GOGOn lastenhoito on toistaiseksi auki supistetuin aukioloin. (30.11.2020)

Olemme rajanneet ryhmäliikunnan paikkamääriä 2.12. alkaen noin 30-40% kapasiteetista. GOGOn salit ovat suuria joten turvavälit toteutuvat nyt moninkertaisesti. Salikoot: City alasali: 20 City yläsali: 15 City spinningsali: 14 Park yläsali: 28 Park alasali: 20 Park tripsali: 14 (7.12.alkaen) Hermia sininen sali: 20 Hermia keltainen sali: 13 Hermia spinningsali: 14 Tuntien välissä on hyvin aikaa välineiden desinfiointia varten sekä ilmanvaihtoon Varauskalenterissa nyt uutena ominaisuutena vihreä valo niiden tuntien kohdalla, joilla on väljää. Vihreällä valolla merkataan ne tunnit, joilta on jäänyt paikkoja vapaaksi 2.12. voimaan astuneiden maksimimäärien nojalla. Lista päivitetään viikottain ja se on nähtävissä myös keskuksissamme Saleissa on tarrat jotka merkkaavat jokaisen liikkujan paikan niin, että turvavälit säilyvät. Asetathan maton/laudan vasemman reunan tälpän päälle, tai asetutu itse täplän päälle jos tunnille ei käytetä välineitä 2.3.2021 alkaen 100 % ryhmäliikunnan paikoista on varattavissa ajanvarauskalenterissa 7 päivää etukäteen alkaen klo 8 aamulla. Näin mahdollistamme yhä useammalle asiakkaalle paikan tunnille, sekä vähennämme odottelua keskuksissa. Mikäli estyt pääsemästä varaamallesi tunnille, muistathan peruuttaa paikkasi. Hikipyyhkeen käyttö on pakollista ja suosittelemme käyttämään omaa jooga-mattoa. Mikäli yleisiä mattoja käyttää, tulee ne puhdistaa hyvin keskuksista löytyvillä desinfiointiaineilla. Myös muut välineet desinfioidaan ennen ja jälkeen tunnin. Desinfiointia varten joidenkin tuntien väliin on jätetty 5-15 min aikaa Voit välttää pukuhuoneita tulemalla paikalle treenivaatteissa ja jättämällä kengät salin ulkopuolelle. Pienen pussukan voi tuoda saliin mukaan Pyydämme pesemään kädet ennen ja jälkeen ryhmäliikuntatunnin. Käsisaippuaa on kaikissa vessoissa sekä juomapisteillä (30.11.2020)

Olemme tehostaneet jo ennestään tarkkaa siivoustamme kaikissa keskuksissa Vastaanotossa asioidaan normaalia kauempana maahan piirretyn viivan mukaisesti. Suosittelemme käyttämään lähimaksua käteisen sijaan Desinfioimme jatkuvasti usein kosketeltavia pintoja Sisäänkirjautumiseen riittää kortin väläyttäminen tarpeeksi lähelle lukijaa. Kuntosalille tullessa ei siis tarvitse näpäyttää kosketusnäyttöä tai ottaa kuittia Löydät joka keskuksestamme THL:n ohjeistuksia, käsidesiä ja laitteiden desinfiointiaineita. Muistutamme asiakkaitamme jatkuvasti noudattamaan ohjeistuksia ja myös valvomme toimenpiteiden tapahtumista ahkerasti, sillä meillä GOGOlla henkilökunta on aina paikalla Olemme rajoittaneet ryhmäliikuntatuntiemme osallistujamääriä siten, että turvavälit säilyvät. Saleissa on tarrat osoittamaan jokaiselle paikka salissa niin, että turvaväli on riittävä. Tarroja on toistaiseksi enemmän, kuin mitä tunnille tällä hetkellä päästetään. Kuntosalilla laitteita on siirretty kauemmas toisistaan tai jokatoinen aerobinen laite on poissa käytöstä toistaiseksi, jotta turvavälit toteutuvat Pukuhuoneita voi nyt välttää ottamalla pussukan mukaan saliin ja jättämällä ulkokengät salin ulkopuolelle Suosittelemme peseytymään mahdollisuuksien mukaan kotona. Kannustamme myös hanskojen käyttöön kuntosalilla treenatessa; puuvillahanskoja on myynnissä vastaanotossa 1,5€:lla. Kasvomaskin käyttö on vapaaehtoista.
Pyydämme että kaikki ystävällisesti osallistuvat pitämään huolta yhteisestä hyvinvoinnista ja hygieniasta näillä toimenpiteillä:

• Peset kätesi hyvin (20 sekuntia saippualla) ennen ja jälkeen treenin • Käytät käsidesiä (jota tarjoalla useassa paikassa) treenin lomassa • Desinfioit laitteet / laitteen kahvat suihkutettavalla desinfiointiaineella ennen ja jälkeen treenin • Käytät pyyhettä itsesi ja laitteen / maton välissä • Pyyhit kasvoiltasi hien paidan helmaan tai hikirannekkeeseen • Vältä pukuhuoneen käyttöä jos mahdollista (kengät voi jättää salin ulkopuolelle ja kassin voi ottaa mukaan saliin) • Kasvomaskin tai gogo-tuubihuivin käyttö suun edessä on OK • Pidät turvavälin henkilökuntaan ja muihin treenaajiin • Vältä käteisen käyttöä, suosi lähimaksua • Tulet GOGOlle vain täysin terveenä

Varaathan hieman enemmän aikaa treeniisi em. toimenpiteitä varten.

KIITOS KUN VÄLITÄT ❤️

Mikäli jäsensopimukseesi kuuluu jäädytysoikeus, voit jäädyttää jäsenyytesi normaalisti sopimusehtojen mukaan 1-2 kuukaudeksi. Voit halutessasi päivittää sopimuksesi jäädytettävään jäsenyyteen olemalla yhteydessä asiakasneuvontaan. Riskiryhmään kuuluvat (tai jos lähiomainen kuuluu) voivat jäädyttää jäsenyytensä alustavasti yhdeksi (1) kuukaudeksi kerrallaan. Jäädytyksiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä oman keskuksesi Club manageriin, osoitteeseen park@gogo.fi, city@gogo.fi, hermia@gogo.fi. Hyvitykset jäsenmaksuihin taukoajasta huomioidaan aina seuraavalla laskulla, ja jo vastaanotettu lasku tulee siis vielä maksaa. Mikäli olet vuosijäsen, jäsenyyden päättymispäivämäärää siirretään eteenpäin jäädytyksen verran. Jäsenyyden jäädytys pidentää jäsenyyden sitoutumisaikaa normaalien jäsenehtojemme mukaisesti jäädytyksen keston ajan. Tauon sijaan suosittelemme hyödyntämään livestream-tuntejamme sekä aiemmin kuvattuja tallenteita. (30.11.2020)

Tavoitteenamme on pitää jäsenemme liikkeessä oloissa kuin oloissa. Striimaamme aktiivisesti suosituimpia ryhmäliikuntatuntejamme Facebook sekä Youtube kanaviemme kautta, jotka ovat livelähetysten jälkeen katsottavissa myös arkistosta. Myös Instagram tililtämme löytyy paljon tuttujen kuntosaliohjaajiemme kotitreeniohjelmia ja -ohjeita. Lisäksi teemme yhteistyötä Aamulehden kanssa ja striimaamme live-tunteja Aamulehden lukijoille Aamulehti Livessä. Aamulehdessä on myös jo kattava arkisto ryhmäliikuntatuntejamme tuttujen ohjaajiemme ohjaamana. Tulevat live-stream tunnit löydät täältä. Livestremit jatkuvat 2.12. alkaen. (30.11.2020)

Ulkokengät pitää jättää salin ulkopuolelle, mutta takin ja pienen laukun tai pussukan saa ottaa saliin mukaan poikkeuksellisesti välttääkseen pukuhuoneita. (30.11.2020)

GOGO Parkissa on ti 20.4. aamupäivällä ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. GOGO Hermiassa la 17.4. päivällä  ja ma 19.4. illalla ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. GOGO Cityssä on to 15.4. illalla ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. GOGO Hermiassa on ma 12.4. , GOGO Parkissa ti 13.4., ke 14.4., to 15.4., pe 16.4. ja la 17.4. ollut mahdollisuus altistua koronavirustaudille. Ne, keitä mahdollinen altistuminen koskee, ovat saaneet henkilökohtaisen ilmoituksen Taysin infektioyksiköstä. Päivitetty 23.4.2021

Autamme mielellämme! Jos haluat laittaa jäsenyytesi tauolle, lopettaa jäsenyytesi tai haluat kysyä jotakin muuta, olethan yhteydessä mihin tahansa keskukseen.

PARK Hämeenpuisto 47, 33200 Tampere

p. 010 2871 400, park@gogo.fi

Aukioloajat: ma-to 6.30–22 pe 6.30–21 la 9–20 su 12–21

CITY Hämeenkatu 9, 33100 Tampere

p. 010 2871 450, city@gogo.fi

Aukioloajat: ma-pe 6–21.30 la 7-16 su 9–17

HERMIA Insinöörinkatu 41 B, 33720 Tampere

p. 010 2871 430, hermia@gogo.fi

Aukioloajat: ma-pe 6–21.30 la 10–18 su 12–20

VIHREÄ VALO VARAUSKALENTERISSA OSOITTAA RYHMÄLIIKUNTATUNNIT, JOILLE ON VÄLJÄÄ*

*tunneille jäänyt vähintään 5 vapaata paikkaa 10.5. voimaan astuneiden maksimimäärien mukaan, jotka ovat noin 30% alkuperäisestä. Tunnit on merkitty varauskalenterin aikataulunäkymään vihreällä valolla.

gogo kampanja

GOGON TYHJÄT TILAT KÄYTETTÄVISSÄSI

Kun saleissamme ei jumpata ryhmäliikuntatuntien merkeissä, sinä voit vapaasti käyttää niitä omiin treeneihisi! Saleista löydät mattoja, painoja ja muita tarvikkeita - muistathan desinfioida ne saleista löytyvällä aineella lopetettuasi.
Käytössäsi myös The Trip -virtuaalipyöräily GOGO Parkissa!