KEVÄT 2018 LUKKARIT

GOGO Kevät 2018

Uudet lukkarit ovat nyt täällä! Teemme ryhmäliikunta-aikataulut nykyään jokaiselle vuoden ajalle erikseen! Nyt seuraavan lukujärjestyksen nimi on “kevät” ja se alkaa heti pääsiäisen jälkeen eli 3.4. alkaen ja jatkuu 15.6. asti. Aikaisemman kolmen aikataulukauden sijaan julkaisemmekin tästä lähtien neljä lukkaria per vuosi. Näin pystymme reagoimaan entistä nopeammin uutuuksiin maailmalla sekä tarjoamaan jäsenillemme parasta ryhmäliikuntaa Tampereella. Uutuustunteja ovat mm. LES MILLS TONE, LES MILLS THE TRIP, ja kuntosalille lisätyt TREENI -tunnit, esim. KETTERYYSTREENI, LIIKKUVUUUSTREENI, TEHOTREENI ja PIKAREENI eri pituisina.


LES MILLS TONE™ on 30, 45, tai 55 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.
LES MILLS TONE™ on lisätty uuteen lukkariin eri pituisina tunteina ja toivotamme kaikki kokeilemaan rohkeasti tätä uutta lajia!
Tiesitkö, että jokaisessa keskuksessamme on oma kokopäiväinen kuntosaliohjaaja, jonka tehtävänä on auttaa juuri Sinua kuntosalitreeneissä! Tutustu oman salisi kuntosaliohjaajaan vetämällä rohkeasti hihasta. Esittelemme tässä heidät lyhyesti, jotta tiedät kuka on kuka.

GOGO HERMIA:

Hei, olen Emmi, liikuntaneuvoja, mutta pian myös AMK liikunnanohjaaja! Vastaan GOGO Hermian kuntosalista. Pidän kuntosalilla erilaisia “Treeni” -tunteja! Tule kokeilemaan eri treeenejä, ne vaihtuvat viikoittain ja mm. voimatreenin aikataulu löytyy aina GOGO Hermian ilmoitustaululta. Ohjaan myös kahvakuula-, vatsa-selkä, liikkuvuus/venyttely ja jättipallo -tunteja.

GOGO CITY:

Hei, olen Inkku, fysioterapeutti ja kuntosaliohjaaja GOGO Citystä. Ohjaan kuntosalilla erilaisia treeni -tunteja, joista ehdoton lempparini on kevään uutuus voimatreeni! Ohjaan myös pilates, kahvakuula, liikkuvuus/venyttely ja vatsa-selkä -tunteja. Olen iloinen tsemppari mutta osaan myös olla tarpeen tullessa vaativa. Tule rohkeasti kysymään minulta mitä tahansa!

Aloitan myös KEVÄÄN UUTUUSVALMENNUKSEN “STRONG AND TONED” tiistaina 27.3! Valmennuksen kesto on 8 viikkoa ja se sisältää 4-jakoisen treeniohjelman ja HIIT- treenejä. Valitettavasti kuitenkin tämä ryhmä on jo täynnä, mutta ilmoittelen pian uudesta!

GOGO PARK:

Hei, Olen Jemina, AMK liikunnanohjaaja, HighRoller kouluttaja, personal trainer ja kuntosaliohjaaja GOGO Parkissa. Tervetuloa mun kaikille tunneille! Kuntosali -tuntien lisäksi ohjaan paljon eri Les Mills tunteja, kuten BODYCOMBAT, BODYPUMP, THE TRIP ja SH’BAM. Pidän myös Hopealenkkarit Circuit -tuntia tiistaisin ja Senioriitat -tuntia torstaisin. Ryhmäliikuntatuntien lisäksi rakastan treenaamista kuntosalilla ja vastapainona koville tunneille pidän HighRoller -tuntia GOGO Hermiassa ja nyt uutta liikkuvuustreeniä perjantai aamuisin GOGO Parkissa.


KUNTOSALITREENEISTÄ saat monipuolisuutta treeneihisi entistä enemmän! Valittavanasi on monia erilaisia treenejä kuntosalilla, kuten:
PIKATREENI: Näitä löytyy 20minuutin ja 30minuutin versioina. Tunti on nimensä mukaisesti lyhyt ja tehokas. Tunnilla käytetään Crosstrainereita sykettä kohottamaan ja käsipainoja lisävastuksen tuomiseksi.
KETTERYYSTREENI: Ketteryystreenit koostuvat erilaisista ketteryysharjoituksista tikapuita ja plyo bokseja hyväksi käyttäen. Tunti sopii kaikille ketkä haluavat ketterämmäksi!
HIIT -TREENI: Tällä tunnilla syke nousee ja hiki virtaa poskia pitkin. Energisen musiikin soidessa jaksat vielä tehdä “yhden” toiston enemmän! Tunnilla käytetään hyväksi erilaisia salilta löytyviä välineitä kuten bokseja, kelkkaa, rengasta ym.
TEHOTREENI: Toiminnallinen treeni koko vartalolle kuntosalilla erilaisia välineitä apuna käyttäen ja sykettä nostaen. Treenin kesto on 30 minuuttia ja treeni tapahtuu vapaapainoalueella. Treenissä käytetään hyväksi erilaisia välineitä kuten köysiä, bokseja, nyrkkeilysäkkiä, puolapuita ym. sekä aerobisia laitteita, kuten Cross Trainereita ja soutulaitteita. Jokainen TEHO-treeni on erilainen!

LIIKKUVUUSTREENI: Erilaisia liikuvuusharjoituksia vihreällä matolla.
PAKARATREENI: Treenissä tavoitellaan fysioterapeutin johdolla vahvoja, pyöreitä pakaroita! Pakaratreeneissä opetellaan aktivoimaan pakaraa tehokkaasti ja käydään läpi mm. erilaisia maastaveto- ja kyykkyvariaatioita. Lisäksi treeneissä hyödynnetään oman kehon painoa, kuntosalilaitteita ja kahvakuulia.
NISKA-HARTIA -TREENI: Keskitymme niska-hartiaseudun pieniin lihaksiin ja pienillä pumppaavilla liikkeillä vilkastutamme verenkiertoa tällä alueella ja pääsemme eroon niskajumeista!
VOIMATREENI: Voimatreenin tavoitteena on kehittää kehon lihasvoimaa erilaisia harjoitusmetodeita hyödyntäen. Yhdessä harjoituksessa on aina painopiste, (esim. käsivarret, jalat tai keskivartalo) johon erityisesti keskitytään.

KIINTEYTYSTREENI: Normaalien kuntosaliliikkeiden ohessa tehdään myös aerobisia liikkeitä. Tämä tunti sopii kaikille, jotka haluavat kiinteytyä. Tässä ryhmässä saat energiaa, haastetta ja mielenkiintoa treeniisi.

Tervetuloa nauttimaan keväästä GOGOlle! 🙂 
KATSO KEVÄÄN 2018 AIKATAULU TÄÄLLÄ
Terkuin, Julia ja Vuokko
Ps. Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta meille uusista kevät lukkareista, voit laittaa meille suoraan sähköpostia: julia.hilden@gogo.fi ja vuokko.kronqvist@gogo.fi.