TIEDOTE KORONAVIRUSTILANTEEN VAIKUTUKSISTA GOGO-SALEIHIN

Päivitys 12.5. ( 12:45) Parkin ja Hermian lastenhoito aukeaa taas maanantaina 18.5. asteittain.
Toukokuun loppuun asti lastenhoidot ovat seuraavasti
PARK:
Ma 10-12.30 ja 16.45-19.45
Ti 10-12.45
To 16.30-18.30
Pe 10-12.30
HERMIA: ( kaikki vuorot liikkuvana lastenhoitona keltaisessa salissa)
Ti 16.45-20.30
Ke 17-19.30
Pe 16.45-19.30
Toukokuun ajan maksimissaan 10 lasta kerrallaan. Kesäkuun lastenhoitovuorot julkaistaan lähiaikoina.

Päivitys 8.4. (12:00) Sisäänkirjautumiseen riittää kortin väläyttäminen tarpeeksi lähelle lukijaa. Kuntosalille kirjautuessa ei tarvitse näpäyttää kosketusnäyttöä tai ottaa kuittia. Ryhmäliikuntatunteja lisätään asiakkaiden pyynnöstä. Tunnit ovat varattavissa 4 päivää ennen klo 8 aamulla (normaalisti 7 päivää ennen klo 24) Mikäli estyt pääsemästä tunnille, peruutathan varauksesi ja siten vapautat paikan toiselle. Tunneille otetaan edelleen max 10 hlö. Käyttöaste on 20-30% normaalista joten keskuksissamme on hyvät mahdollisuudet turvavälien pitämiseen. Painotamme, että on meidän jokaisen vastuulla pitää huolta hyvästä hygieniasta itsemme ja muiden suojaamiseksi. Keskuksiin ei saa tulla kipeänä tai korona-virusta epäiltäessä.

Päivitys 27.3. (19:15) GOGO Hermian ja Parkin lastenhoito on toistaiseksi suljettu. Live stream -tunnit löytyvät jatkossa täältä.

Päivitys 19.3. (15:50): GOGO-keskukset ovat avoinna normaalisti siten, että ryhmäliikuntatunteja on vähennetty ja joitakin ryhmiä peruttu/laitettu tauolle. Ryhmäliikuntatunteja, ja salitreenejä striimataan ja jaetaan sosiaalisessa mediassa sekä Aamulehti Livessä.

Päivitys 18.3. (14:40): Kaikki ryhmäliikuntatuntien paikat on nyt varattavissa ajanvarauskalenterista, ja jatkamme toistaiseksi 10 hlö / ryhmäliikuntatunti -rajoitusta. Tällä hetkellä mm. AVI:n kanta on, että liikuntakeskukset ja kuntosalit voivat olla avoinna normaalisti.

Päivitys 17.3. (14:30) : Tästä päivästä alkaen perumme/ laitamme tauolle Veteraanit-ryhmän, Senioriitat, Hopealenkkarit, GOGO Mommyn ja Hyvät Herrat. Myös joitakin yksittäisiä ryhmäliikuntatunteja on peruttu. Jos haluat asiakkaanamme välttää pukuhuoneita, saat poikkeuksellisesti jättää ulkokengät salin ulkopuolle ja ottaa takin ja laukkusi saliin mukaasi. Seuraa ilmoittelua.

Päivitys 16.3.: Olemme rajoittaneet ryhmäliikunnan kävijämäärät 10 hlö/ryhmäliikuntatunti hallituksen linjauksen mukaisesti. Odotamme Aluehallintovirastolta (AVI) päätöstä jatkotoimista (https://www.avi.fi/) hallituksen uusimman tiedotteen pohjalta.

Seuraamme tiiviisti valtakunnallista tilannetta ja noudatamme viranomaisten, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL), sosiaali- ja terveysministeriön (STM) sekä aluehallintoviraston (AVI) ohjeistuksia ja suosituksia asiaan liittyen. Tarvittaessa teemme tiivistä yhteistyötä paikallisten terveysviranomaisten kanssa. Suomessa ei toistaiseksi ole rajoituksia koskien kuntosalitoimintaa tartuntatautiepidemian johdosta. Tällä hetkellä GOGO -konsernilla ei ole syytä sulkea keskuksia, vaan olemme avoinna normaalisti. Tilannetta seurataan päivittäin ja tarvittaessa linjausta muutetaan, ja tiedotamme muutoksista ensi tilassa. GOGO Liikuntakeskus tiedottaa ja ohjeistaa asiakkaitaan erikseen mikäli tilanteessa tapahtuu olennaisia muutoksia.

Meidän kaikkien vastuulla on nyt noudattaa viranomaisten ohjeita ja huolehtia siitä, että liikuntakeskukseen ei tulla kipeänä tai koronavirusta epäiltäessä. Suomen hallituksen tiedotustilaisuuden pohjalta ohjeemme asiakkaillemme on, että koronaviruksen epidemia-alueelta palattaessa ei ole sopivaa tulla liikuntakeskukseen kahden viikon aikana paluusta. Ethän siis tule keskuksiimme jos sinulla on kuumetta, yskää tai muita oireita, tai jos olet matkustanut hiljattain epidemia-alueella.

– valtioneuvosto.fi/tietoa-koronaviruksesta
– thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19

Lisäksi olemme tehostaneet siivousta GOGO-keskuksissa ja kannustamme kaikkia ihmisiä huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta, käyttämään treenipyyhettä ja pysymään kotona kipeänä. Keskuksissamme on esillä useammassa paikassa THL:n antama yskimis- ja käsienpesuohje, sekä käsidesejä ja laitteiden desinfiointiaineita jäsenten käyttöön.

Kuntosaleilla liikkuu terveitä ihmisiä ja hyvä kunto parantaa vastustuskykyä.  Mikäli epäilet altistuneesi tartunnalle, ole välittömästi yhteydessä terveydenhuoltoon ja noudata heidän antamia ohjeita.

RYHMÄLIIKUNTA

Päivitetty 8.4.

Olemme rajoittaneet ryhmäliikunnan kävijämäärät 10 hlö/ryhmäliikuntatunti. Kaikki paikat on varattavissa ajanvarauskalenterissa. Tunnit ovat varattavissa 4 päivää (normaalisti 7 päivää) aikaisemmin klo 8 aamulla (normaalisti klo 24). Ryhmäliikuntatunteja on lisätty pääsiäisen jälkeen asiakkaiden pyynnöstä.

Seuraavat ryhmät ovat toistaiseksi tauolla: Veteraanit-ryhmä, Senioriitat, Hopealenkkarit, GOGO Mommy ja Hyvät Herrat ja FamilyFun.

Mikäli haluat välttää pukuhuoneita, voit jättää ulkokengät salin ulkopuolle ja ottaa takin ja laukun saliin mukaasi.

GOGOn jäsenille on tarjolla 2kk veloituksetta Les Mills On Demand tämän linkin takana. Lisäksi teemme yhteistyötä Aamulehden kanssa, ja striimaamme joka päivä live-tunnin Aamulehden lukijoille Aamulehti Livessä. Lisäksi omilla some-kanavillamme on tarjolla paljon treeniohjelmia ja -ohjeita, ja striimaamme nyt aktiivisesti tuntejamme mm. Facebook livessä!

Lue lisää ja katso live stream -aikataulut!

KUNTOSALI

Päivitetty 8.4.

Kuntosalilla on nyt pyyhe-pakko, joten muistathan ottaa oman treenipyyhkeen mukaan. Lisäksi kaikkien asiakkaiden kuten henkilökunnankin on pestävä kädet hyvin (20 sekunnin ajan saippualla) ennen ja jälkeen salitreenin. Suosittelemme salille myös sormet peittäviä hanskoja. Osassa keskuksiamme on puuvillahanskoja tarjolla 1,5 €/pari.

Käsidesiä on tarjolla useammassa paikassa salia. Lisäksi jokaisen on nyt pyyhittävä laite/ laitteen kahvat käytön jälkeen laitteiden pyyhkimiseen tarkoitetulla desinfiointiaineella. Olemme tehostaneet siivoustamme entisestään ja usein kosketeltavia pintoja desinfioidaan vähän väliä.

Rajoitamme tarvittaessa salin kävijämääriä. Tällä hetkellä salilla on hiljaista ja käyttöaste n. 20-30 % normaalista.

JÄSENYYS

Päivitetty 8.4.

Ymmärrämme, että kaikki eivät voi pitää jäsenyyttä voimassa poikkeustilanteen aiheuttamien taloudellisten tai terveydellisten syiden takia. Jäsenyyden voi laittaa ylimääräiselle tauolle koronavirustilanteen takia alustavasti yhdeksi kuukaudeksi. Taukoa jatketaan tarvittaessa. Tauon aikana siirrämme seuraavan tulevan laskun eräpäivää kuukaudella eteenpäin. Huomaathan, että laskun maksamatta jättäminen ei itsestään tauota tai lopeta jäsenyyttäsi.

Toivomme huomaavaisuutta reagointiaikoihin, sillä sähköpostimme on ruuhkautunut. Lisäksi painotamme, että elämme poikkeustilassa, jonka jaamme. Jokainen liikuntamaksu on meille tärkeä, ja pyrimme tekemään kaikkemme että toimintamme voisi jatkua, ja että ihanalle henkilökunnallemme riittäisi jatkossakin töitä. Tarjoamme poikkeusaikana myös huomattavan määrän striimattuja live-tunteja ja tuntien tallenteita, sekä mm. Les Mills On Demand -palvelun ilmaiseksi aktiivisille asiakkaille. Tavoitteenamme on jatkossakin tarjota upeita ryhmäliikuntaelämyksiä sekä laadukas ja monipuolinen kuntosali kaikkine palveluineen. Meillä on suuria suunnitelmia tulevaisuuden varalle ja todella toivomme, että niitä päästään toteuttamaan! Suuri kiitos asiakkuudestasi ja ymmärryksestä.